Menu głosowe IVR

Uprość komunikację z klientami i zaoszczędź czas,
wyposażając się w asystenta głosowego

Menu głosowe IVR

Uprość komunikację z klientami i zaoszczędź czas, wyposażając się w asystenta głosowego

Średni czas skupienia uwagi współczesnego konsumenta to 10 sekund.

Ze względu na wysoki rytm życia i różnorodność ofert reklamowych każde 10 sekund oczekiwania na odpowiedź ze strony firmy zmniejsza prawdopodobieństwo zakupu 20-krotnie.

Ale jak przetworzyć żądanie klienta, jeśli menedżer komunikuje się już z innym klientem? Albo jeszcze bardziej, jak odebrać połączenie poza godzinami pracy?

Najlepszym rozwiązaniem jest IVR: menu głosowe, które pomoże konsumentom uzyskać natychmiastową odpowiedź, połączyć się z odpowiednim specjalistą, a nawet rozwiązać niektóre zapytania bez przedstawicieli firmy. Co to jest IVR? IVR to zestaw opcji głosowych, które pomagają użytkownikowi trafić do odpowiedniego pracownika. Zadaniem IVR jest utrzymywanie całodobowej komunikacji z klientami i zwiększanie ich lojalności wobec Twojej firmy.

Średni czas skupienia uwagi współczesnego konsumenta to 10 sekund.

Ze względu na wysoki rytm życia i różnorodność ofert reklamowych każde 10 sekund oczekiwania na odpowiedź ze strony firmy zmniejsza prawdopodobieństwo zakupu 20-krotnie.

Ale jak przetworzyć żądanie klienta, jeśli menedżer komunikuje się już z innym klientem? Albo jeszcze bardziej, jak odebrać połączenie poza godzinami pracy?

Najlepszym rozwiązaniem jest IVR: menu głosowe, które pomoże konsumentom uzyskać natychmiastową odpowiedź, połączyć się z odpowiednim specjalistą, a nawet rozwiązać niektóre zapytania bez przedstawicieli firmy. Co to jest IVR? IVR to zestaw opcji głosowych, które pomagają użytkownikowi trafić do odpowiedniego pracownika. Zadaniem IVR jest utrzymywanie całodobowej komunikacji z klientami i zwiększanie ich lojalności wobec Twojej firmy.

Co to jest IVR?

IVR to zestaw opcji głosowych, które pomagają użytkownikowi trafić do odpowiedniego pracownika. Zadaniem IVR jest utrzymywanie całodobowej komunikacji z klientami i zwiększanie ich lojalności wobec Twojej firmy.

IVR pomaga przydzielać połączenia do odpowiedzialnych pracowników, doradzać klientom w przypadku popularnych zapytań za pomocą wybierania tonowego lub kierować ich na pocztę głosową.

Podłączając IVR, możesz zaoszczędzić czas obsługi połączeń przychodzących i obniżyć koszty utrzymania linii przychodzącej.

Co to jest IVR?

IVR to zestaw opcji głosowych, które pomagają użytkownikowi trafić do odpowiedniego pracownika. Zadaniem IVR jest utrzymywanie całodobowej komunikacji z klientami i zwiększanie ich lojalności wobec Twojej firmy.

IVR pomaga przydzielać połączenia do odpowiedzialnych pracowników, doradzać klientom w przypadku popularnych zapytań za pomocą wybierania tonowego lub kierować ich na pocztę głosową.

Podłączając IVR, możesz zaoszczędzić czas obsługi połączeń przychodzących i obniżyć koszty utrzymania linii przychodzącej.

Możliwości IVR

Przetwarzanie rozmowy w trybie odtwarzania komunikatu informacyjnego bez łączenia się ze specjalistami firmy


Przekierowywanie połączeń do pracowników firmy


Nagrywanie komunikatów głosowych

Przekierowanie połączeń na numer telefonu pracownika niezależnie od jego lokalizacji

Interaktywne ankiety dla klientów

Odbiór wiadomości faksowych

Możliwości IVR

Przetwarzanie rozmowy w trybie odtwarzania komunikatu informacyjnego bez łączenia się ze specjalistami firmy

Przekierowywanie połączeń do pracowników firmy

Nagrywanie komunikatów głosowych

Przekierowanie połączeń na numer telefonu pracownika niezależnie od jego lokalizacji

Interaktywne ankiety dla klientów

Odbiór wiadomości faksowych

IVR to 3 w 1

IVR jest najważniejszym węzłem komunikacyjnym, łączącym wszystkie usługi telefoniczne:

IVR (interaktywna odpowiedź głosowa)
System wiadomości głosowych, który kieruje połączenia przychodzące za pomocą wybierania dotykowego.

Automatyczna sekretarka
Odtwarza wiadomość dźwiękową i nagrywa wiadomość osoby, która dzwoniła. Aktywuje się poza godzinami pracy oraz gdy pracownika nie ma na miejscu.

Automatyczny informator
Odciąża menedżerów, odtwarzając komunikaty dźwiękowe i obsługując rozmowy według ustalonych zasad.

IVR to 3 w 1

IVR jest najważniejszym węzłem komunikacyjnym, łączącym wszystkie usługi telefoniczne:

IVR (interaktywna odpowiedź głosowa)
System wiadomości głosowych, który kieruje połączenia przychodzące za pomocą wybierania dotykowego.

Automatyczna sekretarka
Odtwarza wiadomość dźwiękową i nagrywa wiadomość osoby, która dzwoniła. Aktywuje się poza godzinami pracy oraz gdy pracownika nie ma na miejscu.

Automatyczny informator
Odciąża menedżerów, odtwarzając komunikaty dźwiękowe i obsługując rozmowy według ustalonych zasad.

Jak działa IVR

Jak działa IVR

Korzyści

Dla pracowników

Dla menedżerów

Dla klientów

– Połączenia przychodzące są odbierane natychmiast.

– Niektóre żądania klienta są przetwarzane automatycznie.

– Nie ma potrzeby skupiania się na tożsamości klienta (karta klienta wyskakuje automatycznie).

– Klienci, którzy szybko rozwiązali swoje zapytanie, stają się bardziej lojalni i częściej wracają, aby dokonać powtórnego zakupu.

– IVR pozwala na przeprowadzanie ankiet satysfakcji i szybkie otrzymywanie informacji zwrotnej od klientów.

– Komunikacja jest szybsza, zwiększa się przepustowość menedżera.

– Szybka reakcja na promocje poprawia jakość obsługi klienta.

– Możesz samodzielnie rozwiązać niektóre pytania po wysłuchaniu informacji.

– Wybierając zapytanie za pomocą sygnału wybierania, możesz natychmiast skontaktować się z odpowiednim specjalistą.

Korzyści

Dla pracowników

– Połączenia przychodzące są odbierane natychmiast.

– Niektóre żądania klienta są przetwarzane automatycznie.

– Nie ma potrzeby skupiania się na tożsamości klienta (karta klienta wyskakuje automatycznie).

Dla menedżerów

– Klienci, którzy szybko rozwiązali swoje zapytanie, stają się bardziej lojalni i częściej wracają, aby dokonać powtórnego zakupu.

– IVR pozwala na przeprowadzanie ankiet satysfakcji i szybkie otrzymywanie informacji zwrotnej od klientów.

– Komunikacja jest szybsza, zwiększa się przepustowość menedżera.

Dla klientów

– Szybka reakcja na promocje poprawia jakość obsługi klienta.

– Możesz samodzielnie rozwiązać niektóre pytania po wysłuchaniu informacji.

– Wybierając zapytanie za pomocą sygnału wybierania, możesz natychmiast skontaktować się z odpowiednim specjalistą.

Uzyskaj wiele wszechstronnych
możliwości rozwoju biznesu

już od 110 zl.

Wizerunek

Menu głosowe dodaje status Twojej firmie w oczach klienta i zwiększa kredyt zaufania

Dostępność

System może szybko odpowiedzieć na dużą liczbę połączeń bez konieczności czekania na linii

Statystyka

Dzięki możliwościom telefonii IP otrzymasz pełne statystyki połączeń przychodzących w podziale na firmę i dział

Łatwa droga dla klienta

Klient może wybrać opcję odpowiedzi i szybko trafić do odpowiedniego specjalisty

Uzyskaj wiele wszechstronnych możliwości rozwoju biznesu

już od 110 zl.

Wizerunek

Menu głosowe dodaje status Twojej firmie w oczach klienta i zwiększa kredyt zaufania

Dostępność

System może szybko odpowiedzieć na dużą liczbę połączeń bez konieczności czekania na linii

Statystyka

Dzięki możliwościom telefonii IP otrzymasz pełne statystyki połączeń przychodzących w podziale na firmę i dział

Łatwa droga dla klienta

Klient może wybrać opcję odpowiedzi i szybko trafić do odpowiedniego specjalisty

Komunikacja jest jeszcze bardziej opłacalna dzięki usłudze „Dzwoń z zyskiem”.

Zmniejsz koszty komunikacji nawet o 90% dzięki Virtual PBX firmy Stream Telecom. Nasza centrala analizuje wybrany przez Ciebie numer telefonu i automatycznie wybiera numer, z którego dane połączenie będzie miało minimalny koszt.

Komunikacja pomiędzy pracownikami Twojej firmy, niezależnie od ich lokalizacji, jest bezpłatna.

Sprawdź szczegóły usługi „Tanie rozmowy” u menedżera.

Komunikacja jest jeszcze bardziej opłacalna dzięki usłudze „Dzwoń z zyskiem”.

Zmniejsz koszty komunikacji nawet o 90% dzięki Virtual PBX firmy Stream Telecom. Nasza centrala analizuje wybrany przez Ciebie numer telefonu i automatycznie wybiera numer, z którego dane połączenie będzie miało minimalny koszt.

Komunikacja pomiędzy pracownikami Twojej firmy, niezależnie od ich lokalizacji, jest bezpłatna.

Sprawdź szczegóły usługi „Tanie rozmowy” u menedżera.