
Co to jest automatyczne wybieranie?
Duża część obciążenia Twoich pracowników przypada na dzwonienie do dużej bazy klientów – zbieranie opinii, zimne wyprzedaże, powiadomienia o promocjach itp.
Automatyczne wybieranie numeru od Stream Telecom automatyzuje te procesy. Tworzysz kampanię, tworzysz bazę klientów — a program automatycznie dzwoni do klientów o określonej godzinie z udziałem lub bez udziału menedżerów.
W pierwszym przypadku menedżer widzi kartę klienta w systemie CRM i działa zgodnie z poleceniem skryptu, w drugim przypadku robot wykonuje połączenia, a dane są rejestrowane w systemie CRM samodzielnie.
Automatyczne wybieranie numeru to ulubione narzędzie menedżerów, którzy mogą planować, monitorować i oceniać pracę pracowników w czasie rzeczywistym, uzyskując więcej wyników dzwoniąc do większej liczby klientów.
Co to jest automatyczne wybieranie?

Duża część obciążenia Twoich pracowników przypada na dzwonienie do dużej bazy klientów – zbieranie opinii, zimne wyprzedaże, powiadomienia o promocjach itp.
Automatyczne wybieranie numeru od Stream Telecom automatyzuje te procesy. Tworzysz kampanię, tworzysz bazę klientów — a program automatycznie dzwoni do klientów o określonej godzinie z udziałem lub bez udziału menedżerów.
W pierwszym przypadku menedżer widzi kartę klienta w systemie CRM i działa zgodnie z poleceniem skryptu, w drugim przypadku robot wykonuje połączenia, a dane są rejestrowane w systemie CRM samodzielnie.
Automatyczne wybieranie numeru to ulubione narzędzie menedżerów, którzy mogą planować, monitorować i oceniać pracę pracowników w czasie rzeczywistym, uzyskując więcej wyników dzwoniąc do większej liczby klientów.
Możliwości automatycznego wybierania numeru
Rozbudowana funkcjonalność systemu automatycznego wybierania numerów Stream Telecom
oraz jego wygodna integracja z systemem CRM oszczędza czas, pieniądze menedżerów i
zwiększają produktywność firmy
Teraz wyobraź sobie, że możesz jeszcze bardziej ograniczyć wpływ czynnika ludzkiego
na proces call-to-call i zautomatyzować rutynowe rozmowy:
Możliwości automatycznego wybierania numeru
Rozbudowana funkcjonalność systemu automatycznego wybierania numerów Stream Telecom
oraz jego wygodna integracja z systemem CRM oszczędza czas, pieniądze menedżerów i
zwiększają produktywność firmy
Teraz wyobraź sobie, że możesz jeszcze bardziej ograniczyć wpływ czynnika ludzkiego
na proces call-to-call i zautomatyzować rutynowe rozmowy:
Do jakich zadań nadaje się automatyczne połączenie?
Do jakich zadań nadaje się automatyczne połączenie?
Korzyści
Korzyści
Tryb automatycznego dzwonienia
Tryb automatycznego dzwonienia