System CRM
StreamCRM

Usystematyzuj pracę z jedną bazą klientów, transakcjami,
która łączy zalety telefonii IP i możliwości CRM

System CRM StreamCRM

Usystematyzuj pracę z jedną bazą klientów, transakcjami, która łączy zalety telefonii IP i możliwości CRM

System CRM StreamCRM

Usystematyzuj pracę z jedną bazą klientów, transakcjami, która łączy zalety telefonii IP i możliwości CRM

Запись разговоров сотрудников, запись телефонных переговоров, запись телефонных разговоров сотрудников, контроль сотрудников, система контроля сотрудников, контроль менеджеров по продажам, контроль удаленных сотрудников, инструменты контроля персонала, контроль мобильных сотрудников, запись звонков сотрудников, контроль сотрудников на удаленке, регистрация звонков, мониторинг работы сотрудников, контроль выездных сотрудников, контроль удаленной работы, контроль работы сотрудников, контроль качества работы персонала, контроль за сотрудниками, контроль работы персонала, контроль персонала

Więcej narzędzi do przetwarzania
żądań klientów

Запись разговоров сотрудников, запись телефонных переговоров, запись телефонных разговоров сотрудников, контроль сотрудников, система контроля сотрудников, контроль менеджеров по продажам, контроль удаленных сотрудников, инструменты контроля персонала, контроль мобильных сотрудников, запись звонков сотрудников, контроль сотрудников на удаленке, регистрация звонков, мониторинг работы сотрудников, контроль выездных сотрудников, контроль удаленной работы, контроль работы сотрудников, контроль качества работы персонала, контроль за сотрудниками, контроль работы персонала, контроль персонала

Szerokie możliwości sprzedaży i
monitorowania pracy managerów

Запись разговоров сотрудников, запись телефонных переговоров, запись телефонных разговоров сотрудников, контроль сотрудников, система контроля сотрудников, контроль менеджеров по продажам, контроль удаленных сотрудников, инструменты контроля персонала, контроль мобильных сотрудников, запись звонков сотрудников, контроль сотрудников на удаленке, регистрация звонков, мониторинг работы сотрудников, контроль выездных сотрудников, контроль удаленной работы, контроль работы сотрудников, контроль качества работы персонала, контроль за сотрудниками, контроль работы персонала, контроль персонала

Poprawa obsługi i
doświadczenia klienta

TELEFON IP + SYSTEM CRM

Łącząc telefonię IP i CRM zyskasz kontrolę nad komunikacją z klientami i na zawsze zapomnisz o niskiej sprzedaży z niejasnych przyczyn, nieefektywnej pracy managerów czy utracie klientów.

Dzięki monitorowaniu efektywności menedżerów poprzez biuro online, właściciel i szef działu sprzedaży nie muszą być cały czas w biurze i sprawdzać jakości pracy pracowników. Prowadzenie tabel jest znacznie uproszczone: aktualne i dokładne dane będą zawsze pod ręką w postaci systemu inteligentnych raportów.

TELEFON IP + SYSTEM CRM

Łącząc telefonię IP i CRM zyskasz kontrolę nad komunikacją z klientami i na zawsze zapomnisz o niskiej sprzedaży z niejasnych przyczyn, nieefektywnej pracy managerów czy utracie klientów.

Dzięki monitorowaniu efektywności menedżerów poprzez biuro online, właściciel i szef działu sprzedaży nie muszą być cały czas w biurze i sprawdzać jakości pracy pracowników. Prowadzenie tabel jest znacznie uproszczone: aktualne i dokładne dane będą zawsze pod ręką w postaci systemu inteligentnych raportów.

Krok 1. Zadzwoń

Dzwonisz lub odbierasz połączenie za pośrednictwem systemu telefonicznego w chmurze

Krok 2. Przekazanie

Dane rozmów (nagranie audio, czas, menedżer, dane klienta) są automatycznie zapisywane w systemie CRM

Krok 3. Zarządzanie

Teraz możliwe jest zarządzanie przepływem klienta przez lejek, oferując właściwe rozwiązanie we właściwym czasie

Krok 1. Zadzwoń

Dzwonisz lub odbierasz połączenie za pośrednictwem systemu telefonicznego w chmurze

Krok 2. Przekazanie

Dane rozmów (nagranie audio, czas, menedżer, dane klienta) są automatycznie zapisywane w systemie CRM

Krok 3. Zarządzanie

Teraz możliwe jest zarządzanie przepływem klienta przez lejek, oferując właściwe rozwiązanie we właściwym czasie

CO TO JEST?

Co to jest StreamCRM?

Co to jest StreamCRM?

System CRM to program do optymalizacji procesów biznesowych i zarządzania relacjami z klientami. Oprócz jednej bazy klientów, która jest zawsze aktualna i dostępna dla każdego managera, system CRM umożliwia przechowywanie pełnej historii komunikacji z klientami, zwiększanie sprzedaży, instalowanie systemu filtrów, zarządzanie przepływem klientów przez lejek, pobieranie planów, strategie formularzy i wiele więcej.

Zadaniem systemu CRM jest scalanie pracy działów i jednoczesne działanie na poziomie marketingu, sprzedaży i serwisu. Może zapewnić firmie stały dopływ leadów (zgłoszeń), pomóc w zwiększeniu sprzedaży i kreowaniu pozytywnego doświadczenia klienta.

Teraz, gdy już wiesz, czym system CRM nie w języku Wikipedii, ale w języku biznesu, czas porozmawiać o jego nieograniczonych możliwościach.

MOŻLIWOŚCI

Funkcje StreamCRM

Funkcje StreamCRM

1. JEDNA BAZA KLIENTÓW

Do przetwarzania bazy klientów program jest po prostu niezastąpiony. W przeciwieństwie do tabel Excela, w których łatwo można się pomylić i przypadkowo usunąć kontakt, system CRM śledzi pojedynczą bazę klientów, historię połączeń i transakcje.

Za pomocą systemu CRM możesz dodawać do karty klienta, przeglądać ilość kontaktów, odsłuchiwać nagrania rozmów, wyszukiwać zainteresowania i przeprowadzać klienta przez lejek do realnej sprzedaży.

2. ZARZĄDZANIE TRANSAKCJAMI + LEJEK SPRZEDAŻOWY

Otrzymujesz pełny wgląd w każdą transakcję, w tym historię, aktualny status i przewidywane kroki.

Dzięki prostemu interfejsowi możesz łatwo skonfigurować i śledzić każdy etap lejka sprzedaży.

Aktywna kontrola i zarządzanie pozwolą Ci osiągnąć więcej udanych transakcji.

2. ZARZĄDZANIE TRANSAKCJAMI + LEJEK SPRZEDAŻOWY

Otrzymujesz pełny wgląd w każdą transakcję, w tym historię, aktualny status i przewidywane kroki.

Dzięki prostemu interfejsowi możesz łatwo skonfigurować i śledzić każdy etap lejka sprzedaży.

Aktywna kontrola i zarządzanie pozwolą Ci osiągnąć więcej udanych transakcji.

3. OSOBISTA SEKRETARKA KIEROWNIKA

System codziennie generuje listę zadań zgodnie z ruchem klientów przez lejek sprzedażowy.

Menedżerowie nie będą już zapominać o ważnych telefonach czy wysyłaniu ofert handlowych, ponieważ system przypomni im o każdym zadaniu na czas.

Teraz żadna ważna transakcja nie zostanie pominięta.

4. INTEGRACJA Z IP TELEFONIĄ

Praca z CRM trwa nawet wtedy, gdy odpoczywasz.

Nawet jeśli klient dzwonił poza godzinami pracy i dostał się na automatyczną sekretarkę, jego dane zostaną automatycznie zapisane w systemie CRM i zostanie utworzona dla niego karta klienta.

Dzięki temu zawsze masz pewność, że leady się nie zgubią i będziesz mógł obsłużyć zgłoszenie klienta w godzinach pracy.

4. INTEGRACJA Z IP TELEFONIĄ

Praca z CRM trwa nawet wtedy, gdy odpoczywasz.

Nawet jeśli klient dzwonił poza godzinami pracy i dostał się na automatyczną sekretarkę, jego dane zostaną automatycznie zapisane w systemie CRM i zostanie utworzona dla niego karta klienta.

Dzięki temu zawsze masz pewność, że leady się nie zgubią i będziesz mógł obsłużyć zgłoszenie klienta w godzinach pracy.

5. ZAPISANA HISTORIA KOMUNIKACJI

W każdej chwili możesz sprawdzić pracę kierownika działu sprzedaży, po prostu odsłuchując nagranie audio rozmowy z klientem.

Ponadto CRM pozwala śledzić miejsce klienta w lejku i planować działania marketingowe. Na przykład możesz uchwycić zainteresowania klienta, a następnie poinformować go o promocjach, ofertach specjalnych i subskrypcjach.

Co więcej: w trakcie rozmowy na ekranie menedżera pojawi się karta klienta z informacjami o nim.

6. ŁATWA KOMUNIKACJA

Łącząc telefonię IP i CRM, możesz nie tylko obniżyć koszty połączeń, ale także uprościć cały proces, ponieważ menedżer będzie mógł wysyłać SMS-y i dzwonić jednym kliknięciem.

Dodatkowo system CRM przywiązuje klienta do jednego menedżera. Pozwala to na personalizację komunikacji z klientem i zapewnienie mu wysokiej jakości usług.

6. ŁATWA KOMUNIKACJA

Łącząc telefonię IP i CRM, możesz nie tylko obniżyć koszty połączeń, ale także uprościć cały proces, ponieważ menedżer będzie mógł wysyłać SMS-y i dzwonić jednym kliknięciem.

Dodatkowo system CRM przywiązuje klienta do jednego menedżera. Pozwala to na personalizację komunikacji z klientem i zapewnienie mu wysokiej jakości usług.

7. OPTYMALIZACJA PROCESÓW

Oprócz tego, że system sam tworzy karty klienta i rejestruje rozmowy, możesz wykorzystać inne możliwości optymalizacji procesów.

Na przykład włączając funkcję „automatyczne połączenie” w CRM, możesz delegować połączenia do robota, a odpowiedzi pozostawione przez klientów, którzy kliknęli w jeden z oferowanych przycisków, będą rejestrowane w CRM.

Menedżerowie mogą również planować swoją pracę w systemie, a system przypomnień nie pozwoli im zapomnieć o rozmowie.

8. KONTROLA PRACY MENEDŻERÓW

Wypełnianie raportów nie jest już konieczne: sam system zaoferuje Ci ponad 100 rodzajów raportów do analizy pracy pracowników, przyczyn odmów, segmentów klientów itp.

Na przykład włączając funkcję „automatyczne połączenie” w CRM, możesz delegować połączenia do robota, a odpowiedzi pozostawione przez klientów, którzy kliknęli w jeden z oferowanych przycisków, będą rejestrowane w CRM.

Zarządzaj przechowywaniem informacji, konfigurując prawa dostępu dla każdego pracownika firmy.

8. KONTROLA PRACY MENEDŻERÓW

Wypełnianie raportów nie jest już konieczne: sam system zaoferuje Ci ponad 100 rodzajów raportów do analizy pracy pracowników, przyczyn odmów, segmentów klientów itp.

Na przykład włączając funkcję „automatyczne połączenie” w CRM, możesz delegować połączenia do robota, a odpowiedzi pozostawione przez klientów, którzy kliknęli w jeden z oferowanych przycisków, będą rejestrowane w CRM.

Zarządzaj przechowywaniem informacji, konfigurując prawa dostępu dla każdego pracownika firmy.

9. DOSTĘPNOŚĆ

Ponieważ system działa w Chmurze, możesz zarządzać jego pracą z dowolnego miejsca na świecie: przeglądać statystyki, karty klientów, wykonywać połączenia itp.

Ani Ty, ani Twoi przełożeni nie jesteście przywiązani do miejsca pracy: mogą wykazać się wysoką jakością wykonywania pracy z domu, a nawet w podróży, z telefonu komórkowego.

StreamCRM to progresywne rozwiązanie do automatyzacji działań marketingowych, obsługi i sprzedaży.

StreamCRM to progresywne rozwiązanie do automatyzacji działań marketingowych, obsługi i sprzedaży.

FUNKCJONALNOŚĆ

Funkcje StreamCRM

Funkcje StreamCRM

Cała historia w
Twojej kieszeni

Zapisywanie pełnej historii komunikacji z klientem oraz dostęp do nagrań rozmów.

Komunikacja za
pomocą kilku kliknięć

Komunikacja za pomocą kilku kliknięć: wykonywanie połączeń, wysyłanie i odbieranie SMS-ów na koncie osobistym.

Wygodne funkcje
połączeń

Lista zadań dla pracowników oraz aktualne przypomnienia o umowach i rozmowach.

Inteligentny lejek
sprzedażowy

Lejek sprzedażowy i śledzenie poruszania się po nim klienta, pobieranie bazy połączeń.

Funkcja
inteligentnej kolejki

Kolejka to funkcja, która zapobiega utracie klientów, gdy menedżer jest zajęty.

Inteligentna
funkcja lepkości

Przypisanie klienta do konkretnego pracownika, automatyczne przekierowanie oraz karta klienta pojawiająca się podczas rozmowy.

Gotowe raporty

Import i eksport danych z dokumentów, ponad 100 gotowych raportów oraz możliwość tworzenia własnych raportów na podstawie danych CRM.

Przemyślany
interfejs

Intuicyjny interfejs, możliwość pozostawienia komentarza do transakcji oraz tworzenia własnych pól w celu organizacji pracy managera.

Połączenia pod
pełną kontrolą

Połączenie z konsultantem online i automatyczna obsługa nieodebranych połączeń.

Mądra
ochrona

Inteligentne zabezpieczenia: plany ról i ograniczenia praw dostępu dla wybranych pracowników.

Śledzenie
połączeń

Śledź trwające rozmowy w czasie rzeczywistym i udostępniaj dane między pracownikami.

Łatwe zarządzanie
przez CRM

Możliwość zarządzania Cloud PBX (przekierowywanie, harmonogram call center itp.) w prosty sposób poprzez interfejs CRM.

DLA TWOJEJ WYGODY NAGRALIŚMY PRZEGLĄD StreamCRM

KOSZT

Koszt

Pakiet taryfowy

  • Pakiet taryfowy
  • Koszt 1 licencji
  • Promocja
  • Usługi w pakiecie
  • Transakcje
  • Zadania
  • Przypomnienia
  • Konstruktor lejków sprzedażowych
  • Analityka sprzedaży
  • Wyzwalacze
  • Zbiorcze akcje na danych
  • Otwarcie karty klienta w przypadku połączenia przychodzącego
  • Połączenie jednym kliknięciem
    (Click2Call)
  • Powiadomienia na pulpicie
  • Integracja z telefonią IP
  • Raporty
  • Plany ról i zarządzanie prawami dostępu
  • Niestandardowe pola w kartach i umowachCustom fields in cards and deals
  • Integracja z zewnętrznymi źródłami danych, formularzami stron internetowych, systemami billingowymi itp.
  • Przesyłanie dokumentów

StreamCRM

  • 65 PLN/miesiąc
  • zanim 31.12.2023 - 22 PLN / licencja
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak

Koszt

Pakiet taryfowy

  • Pakiet taryfowy
  • Koszt 1 licencji
  • Promocja
  • Usługi w pakiecie
  • Transakcje
  • Zadania
  • Przypomnienia
  • Konstruktor lejków sprzedażowych
  • Analityka sprzedaży
  • Wyzwalacze
  • Zbiorcze akcje na danych
  • Otwarcie karty klienta w przypadku połączenia przychodzącego
  • Połączenie jednym kliknięciem
    (Click2Call)
  • Powiadomienia na pulpicie
  • Integracja z telefonią IP
  • Raporty
  • Plany ról i zarządzanie prawami dostępu
  • Niestandardowe pola w kartach i umowachCustom fields in cards and deals
  • Integracja z zewnętrznymi źródłami danych, formularzami stron internetowych, systemami billingowymi itp.
  • Przesyłanie dokumentów

StreamCRM

  • 65 PLN/miesiąc
  • zanim 31.12.2023 - 22 PLN / licencja
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak

POŁĄCZENIE

Podłączenie StreamCRM jest łatwe

Podłączenie StreamCRM jest łatwe

Zostaw zgłoszenie na stronie
internetowej lub zadzwoń do nas

Dobieramy optymalną taryfę i wyposażenie

Technicy łączą system CRM i PBX

Dział kontroli jakości szkoli Twoich pracowników

Zostaw zgłoszenie na stronie \internetowej lub zadzwoń do nas

Technicy łączą system CRM i PBX

Dobieramy optymalną taryfę i wyposażenie

Dział kontroli jakości szkoli Twoich pracowników