Z call center Stream Telecom
Z call center Stream Telecom
Co to jest call center w chmurze?
Jest to oprogramowanie działające przez Internet (SaaS).
W przeciwieństwie do klasycznego call center na miejscu, nie będziesz potrzebować:
- Zakupu, instalacji i konserwacji sprzętu i oprogramowania;
- Zajmować się aktualizacją funkcjonalności;
- Inwestowania w infrastrukturę i redundancję.
Otrzymujesz gotowy produkt do komunikacji telefonicznej z klientami i współpracownikami
Co to jest call center w chmurze?
Jest to oprogramowanie działające przez Internet (SaaS).
W przeciwieństwie do klasycznego call center na miejscu, nie będziesz potrzebować:
- Zakupu, instalacji i konserwacji sprzętu i oprogramowania;
- Zajmować się aktualizacją funkcjonalności;
- Inwestowania w infrastrukturę i redundancję.
Otrzymujesz gotowy produkt do komunikacji telefonicznej z klientami i współpracownikami
Możliwości centrum kontaktowego Stream Telecom
Cloud Call Center to bogactwo funkcji, które pomagają lepiej obsługiwać klientów, sprzedawać więcej i szybciej przetwarzać połączenia
Możliwości centrum kontaktowego Stream Telecom
Cloud Call Center to bogactwo funkcji, które pomagają lepiej obsługiwać klientów, sprzedawać więcej i szybciej przetwarzać połączenia
Dodatkowe funkcje Stream Telecom to automatyczne wybieranie
Automatyczne wybieranie to narzędzie do dystrybucji tego samego typu informacji wśród dużej liczby klientów i partnerów. Automatycznie zadzwoni do przygotowanej bazy numerów, rozgrzeje zimną publiczność, poinformuje o premierze nowego produktu, promocji, zmianie adresu itp.
Wszystko co musisz zrobić to:
Wtedy system automatycznie zadzwoni po kolei do wszystkich klientów. Wyniki będą dostępne w specjalnych statystykach
Dodatkowe funkcje Stream Telecom to automatyczne wybieranie
Automatyczne wybieranie to narzędzie do dystrybucji tego samego typu informacji wśród dużej liczby klientów i partnerów. Automatycznie zadzwoni do przygotowanej bazy numerów, rozgrzeje zimną publiczność, poinformuje o premierze nowego produktu, promocji, zmianie adresu itp.
Wszystko co musisz zrobić to:
Wtedy system automatycznie zadzwoni po kolei do wszystkich klientów. Wyniki będą dostępne w specjalnych statystykach
Nasi klienci
Nasi klienci
Co mówią klienci Stream Telecom
Co mówią klienci Stream Telecom
Jesteśmy w 100% zadowoleni ze współpracy ze Stream Telecom. Wśród głównych zalet, których doświadczyliśmy, można wymienić wygodną komunikację z menedżerem, doskonałą obsługę i bardzo mili menedżerowie zorientowani na klienta. Połączenie zostało zorganizowane bardzo szybko. System telefoniczny CRM ma doskonały interfejs i jest bardzo łatwy w obsłudze. Jesteśmy szczególnie wdzięczni Waszemu zespołowi za możliwość dostarczenia niestandardowego rozwiązania naszego problemu – nagrania powitania po chińsku!
Ze Stream Telecom współpracujemy od ponad roku. Istnieje potrzeba stabilnej telekomunikacji na Ukrainie i poza nią, ponieważ współpracujemy z kilkoma rynkami. Możemy polecić zarówno do pracy na Ukrainie, jak i za granicą. Wsparcie działa szybko i dobrze, nasze prośby są zamykane bardzo szybko. Pracownicy są zawsze w kontakcie i responsywni. Nie ma trudności w pracy, co jest bardzo ważne dla naszego zespołu.
Z usług operatora korzystamy od ponad roku. Wybraliśmy Stream Telecom, ponieważ spodobała nam się szybkość pracy menedżera i zespołu wsparcia technicznego! Jakość połączenia jest doskonała, a routing jest dobrze skonfigurowany! Jeśli konieczne jest rozwiązanie nowego zadania lub nieoczekiwanego problemu przez telefon, jesteśmy spokojni – te kwestie zostaną zamknięte tak szybko i bezboleśnie, jak to możliwe, aby operatorzy mogli pracować z klientami!
Streamtelecom pomógł nam wyregulować te procesy pracy, które od dawna były niezbędne do kontrolowania i umożliwienia naszym menedżerom pracy zdalnej. Firma charakteryzuje się wysokim poziomem usług i fachowością. Pomoc techniczna również była zadowalająca. Szybka informacja zwrotna i odpowiedź na pytania.
Nasze przedsiębiorstwo postawiło przed specjalistami Stream Telecom bardzo niebanalne zadanie. Po raz pierwszy zostaliśmy natychmiast zrozumiani, szybko skonfigurowaliśmy wszystkie usługi i uruchomiliśmy wielokanałową usługę komunikacji dla naszych systemów dyspozytorskich. Byliśmy mile zaskoczeni cenami i przyjazną komunikacją.
Świetni specjaliści! Moja firma pierwszy raz spotkała się z telefonią IP, chłopaki szybko wszystko ustawili i wykonali zgodnie z projektem. Terminowa obsługa klienta i szacunek. Tak trzymaj!
Długo szukaliśmy najlepszej telefonii, próbowaliśmy nawet współpracować z innymi firmami, ale profesjonalna praca działu pomocy technicznej nie pozostawiła nam wyboru, jak tylko współpracować ze Stream Telecom. Bardzo szybko znaleźli nasze potrzeby i zaoferowali najlepszą opcję, wysokiej jakości wsparcie i dobrą komunikację. Dzięki za pomoc i dobrą robotę!
Znajomi polecili Streamtelecom. A teraz jesteśmy waszymi klientami od sześciu miesięcy. Konfiguracja przebiegła szybko i bez opóźnień, widać wysoki poziom wyszkolenia specjalistów. Dziewczyny z działu jakości regularnie pytają, czy są jakieś problemy. A co najważniejsze, z Wami już zaczęliśmy zapominać o przerwach w komunikacji. Polecam Streamtelecom każdemu!
Trafiliśmy do tej firmy z polecenia naszych integratorów systemów SRM po fatalnych doświadczeniach z poprzednią telefonią. Chcielibyśmy zwrócić uwagę na błyskawiczną początkową integrację: wszystko odbyło się w bardzo krótkim czasie przy minimalnym zaangażowaniu z naszej strony. Pomoc techniczna reaguje szybko, wszystkie zmiany są wprowadzane natychmiast.
Koszt
+
Koszt
Taryfa Wirtualna centrala PBX zaawansowana
+
20 zł
Koszt licencji za 1 stanowisko pracy
Jak podłączyć call center w chmurze
Jak podłączyć call center w chmurze
Możesz mieć te pytania
Możesz mieć te pytania