Najbardziej zaawansowane standardy bezpieczeństwa

Crypto PBX
Ochrona informacji w telefonii IP

Uzyskaj bezprecedensową ochronę swoich danych
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

оценка эффективности рекламы, анализ рекламы, отслеживание звонков, отслеживание конверсий в google рекламе, конверсия рекламы, методы оценки эффективности рекламы, эффективность рекламы, динамический call tracking, отслеживание рекламы, оценка эффективности рекламной кампании, анализ наружной рекламы, учет конверсий, эффективность рекламной кампании, статический коллтрекинг, динамический коллтрекинг, call трекинг, экономическая эффективность рекламы, сервисы коллтрекинга, эффективность наружной рекламы, calltracking

Najbardziej zaawansowane standardy bezpieczeństwa

Crypto PBX
Ochrona informacji w telefonii IP

оценка эффективности рекламы, анализ рекламы, отслеживание звонков, отслеживание конверсий в google рекламе, конверсия рекламы, методы оценки эффективности рекламы, эффективность рекламы, динамический call tracking, отслеживание рекламы, оценка эффективности рекламной кампании, анализ наружной рекламы, учет конверсий, эффективность рекламной кампании, статический коллтрекинг, динамический коллтрекинг, call трекинг, экономическая эффективность рекламы, сервисы коллтрекинга, эффективность наружной рекламы, calltracking

Uzyskaj bezprecedensową ochronę swoich danych 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

Podatności klasycznej
telefonii IP

Niewątpliwie korzystanie z telefonii IP jest bardziej opłacalne niż tradycyjne. Dostępny jest szeroki wachlarz dodatkowych funkcjonalności, tanie rozmowy, zarządzanie zdalnymi biurami, wysokiej jakości komunikacja, jedno pole informacyjne w zespole, system raportowania i wiele więcej.

Niemniej jednak lokalizacja „w chmurze” klasycznej telefonii VoIP może stwarzać zagrożenia, które nie istniały przed jej wynalezieniem: przechwytywanie danych, ataki DDoS, nieautoryzowany dostęp do sieci korporacyjnej. Pomimo tego, że 99% firm praktycznie nie boryka się z takimi problemami, trzeba o nich wiedzieć.

Podatności klasycznej telefonii IP

Niewątpliwie korzystanie z telefonii IP jest bardziej opłacalne niż tradycyjne. Dostępny jest szeroki wachlarz dodatkowych funkcjonalności, tanie rozmowy, zarządzanie zdalnymi biurami, wysokiej jakości komunikacja, jedno pole informacyjne w zespole, system raportowania i wiele więcej.

Niemniej jednak lokalizacja „w chmurze” klasycznej telefonii VoIP może stwarzać zagrożenia, które nie istniały przed jej wynalezieniem: przechwytywanie danych, ataki DDoS, nieautoryzowany dostęp do sieci korporacyjnej. Pomimo tego, że 99% firm praktycznie nie boryka się z takimi problemami, trzeba o nich wiedzieć.

Ze względu na specyfikę telefonii IP osoba atakująca nie potrzebuje fizycznego dostępu do łącza danych, aby przechwycić dane. Co więcej: podsłuch zewnętrzny jest prawie niemożliwy do wyśledzenia.

Kolejnym niebezpieczeństwem jest możliwość zmiany przesyłanych danych.

W takich warunkach cały niezaszyfrowany strumień głosowy jest niepewny.

Odmawiając stosowania lub upraszczając mechanizm uwierzytelniania i autoryzacji w telefonii IP, umożliwiasz atakującym podmianę danych użytkownika na własne (hakowanie poprzez przeglądanie lub słuchanie niechronionych kanałów).

W ten sposób przestępcy mogą wykonywać kosztowne połączenia na Twój koszt lub przechwytywać i nagrywać rozmowy.

Odmawiając stosowania lub upraszczając mechanizm uwierzytelniania i autoryzacji w telefonii IP, umożliwiasz atakującym podmianę danych użytkownika na własne (hakowanie poprzez przeglądanie lub słuchanie niechronionych kanałów).

W ten sposób przestępcy mogą wykonywać kosztowne połączenia na Twój koszt lub przechwytywać i nagrywać rozmowy.

Jednym z rodzajów ataków jest „odmowa usługi” (Denial of Service, DoS), której celem jest przekroczenie maksymalnego obciążenia z powodu śmieci informacyjnych lub wielu krótkich połączeń.

Jeśli nie monitorujesz oznak takich ataków i nie stosujesz pasywnej ochrony, serwery telefonii IP nie poradzą sobie ze zwiększonym obciążeniem i nie będą w stanie obsłużyć podłączonych abonentów.

3 zestawy rozwiązań bezpieczeństwa IP firmy Stream Telecom

Ważne jest, aby zrozumieć, że żadne z niezależnych rozwiązań technicznych w zakresie bezpieczeństwa nie może zapewnić całkowitej ochrony przed wszystkimi możliwymi zagrożeniami. Po przeanalizowaniu głównych źródeł zagrożeń bezpieczeństwa telefonii IP Stream Telecom połączył 3 kluczowe kryteria bezpieczeństwa.

Prywatność

Uczciwość

Dostępność

Zapewniamy ochronę ruchu telefonii IP, zapobiegając przechwytywaniu i podsłuchiwaniu rozmów telefonicznych, zmianom przesyłanych informacji, kradzieży danych uwierzytelniających użytkowników itp.

Klienci mogą być pewni, że przesyłane informacje nie podlegają edycji przez osoby trzecie, a wszelkie żądania wykonania zadań lub funkcji są inicjowane przez uprawnionych użytkowników lub aplikacje.

Naszym zadaniem jest zawsze zapewnienie nieprzerwanego funkcjonowania korporacyjnego systemu telefonii IP w warunkach ataków DDoS, różnego rodzaju „robaków”, „wirusów” itp.

3 zestawy rozwiązań bezpieczeństwa IP firmy Stream Telecom

Ważne jest, aby zrozumieć, że żadne z niezależnych rozwiązań technicznych w zakresie bezpieczeństwa nie może zapewnić całkowitej ochrony przed wszystkimi możliwymi zagrożeniami. Po przeanalizowaniu głównych źródeł zagrożeń bezpieczeństwa telefonii IP Stream Telecom połączył 3 kluczowe kryteria bezpieczeństwa.

Prywatność

Zapewniamy ochronę ruchu telefonii IP, zapobiegając przechwytywaniu i podsłuchiwaniu rozmów telefonicznych, zmianom przesyłanych informacji, kradzieży danych uwierzytelniających użytkowników itp.

Uczciwość

Klienci mogą być pewni, że przesyłane informacje nie podlegają edycji przez osoby trzecie, a wszelkie żądania wykonania zadań lub funkcji są inicjowane przez uprawnionych użytkowników lub aplikacje.

Dostępność

Naszym zadaniem jest zawsze zapewnienie nieprzerwanego funkcjonowania korporacyjnego systemu telefonii IP w warunkach ataków DDoS, różnego rodzaju „robaków”, „wirusów” itp.

Dlaczego bezpieczeństwo
to nowoczesne złoto?

Rozwój nowoczesnych technologii daje ogromną przewagę nie tylko biznesowi, ale także hakerom. Z roku na rok znajdują coraz bardziej wyrafinowane sposoby pozyskiwania danych osobowych. I to nawet nie wspominając, że wszystkie twoje rozmowy mogą być odsłuchiwane i nagrywane przez dostawcę w dowolnym momencie.

Ale czy istnieje sposób, aby być w 100% bezpiecznym? Zdecydowanie!

Stream Telecom przedstawia szeroki wybór technologii szyfrowania, począwszy od tuneli VPN, a skończywszy na międzynarodowych standardach szyfrowania.

Dlaczego bezpieczeństwo to nowoczesne złoto?

Rozwój nowoczesnych technologii daje ogromną przewagę nie tylko biznesowi, ale także hakerom. Z roku na rok znajdują coraz bardziej wyrafinowane sposoby pozyskiwania danych osobowych. I to nawet nie wspominając, że wszystkie twoje rozmowy mogą być odsłuchiwane i nagrywane przez dostawcę w dowolnym momencie.

Ale czy istnieje sposób, aby być w 100% bezpiecznym? Zdecydowanie!

Stream Telecom przedstawia szeroki wybór technologii szyfrowania, począwszy od tuneli VPN, a skończywszy na międzynarodowych standardach szyfrowania.

Szyfrowanie poziomu 1

Korzystanie z tuneli VPN

Najczęstszym rozwiązaniem dodatkowej ochrony telefonii IP jest łączenie zdalnych użytkowników za pośrednictwem wirtualnych sieci prywatnych (VPN).

Abonent uzyskuje dostęp do wirtualnego kanału VoIP w Internecie. Ten kanał jest bezpieczny i umożliwia bezpieczne odbieranie i wysyłanie informacji, dzięki czemu nie można ich używać do złośliwych lub przestępczych celów.

W przeciwieństwie do standardowej telefonii, treść przechwyconych pakietów przesyłanych zaszyfrowanymi tunelami VPN jest zrozumiała tylko dla właścicieli klucza szyfrującego.

Ta sama metoda służy do ochrony połączeń z dostawcami usług telefonii IP.

Plusy i minusy tuneli VPN

Zalety tuneli VPN

Wady tuneli VPN

– Nie ma potrzeby stosowania drogiego sprzętu i oprogramowania.

– Algorytm połączenia usługi uniemożliwia korzystanie z drogich dedykowanych kanałów komunikacji.

– Ochrona dowolnej korporacyjnej sieci telefonicznej, w tym sieci z nieograniczoną liczbą kanałów telefonicznych.

– Prosta i wygodna konfiguracja.

– Wysokie bezpieczeństwo komunikacji.

– Zabezpieczenie przed zablokowaniem przez operatora kanału internetowego wykorzystywanego do telefonii VoIP.

– Niewielki spadek jakości komunikacji z powodu opóźnień spowodowanych szyfrowaniem.

– Zwiększone obciążenie sprzętu spowodowane koniecznością szyfrowania.

– Komplikacja infrastruktury sieciowej.

Potrzebujesz ochrony kryptograficznej?

Zamów konsultację, a nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

Szyfrowanie poziomu 2

Protokół kryptograficzny TLS Protokół SRTP

Aby zmaksymalizować ochronę poufnych negocjacji i zminimalizować możliwość wpadnięcia informacji w ręce atakującego, można zastosować podwójną ochronę.

Ponieważ w celu nawiązania połączenia klient i serwer wymieniają się wcześniej danymi serwisowymi w celu nawiązania połączenia, problem ten można podzielić na dwie części – ochronę danych usługi telefonii IP oraz ochronę ruchu głosowego.

Protokół TLS (Transport Layer Security) i protokół SRTP (Secure Real Time Protocol) mogą być używane jako środki ochrony.

Zalety szyfrowania TLS

Zalety szyfrowania SRTP

Ochrona sygnalizacji SIP

Ochrona ruchu głosowego

TLS to protokół kryptograficzny zapewniający bezpieczną transmisję danych między węzłami sieci. Jest to standardowa metoda szyfrowania protokołu SIP. TLS zapewnia poufność i integralność przesyłanych informacji, przeprowadza uwierzytelnianie.

Po nawiązaniu bezpiecznego połączenia rozpoczyna się transmisja danych głosowych, które można zabezpieczyć za pomocą protokołu SRTP

Protokół SRTP jest uważany za jeden z najlepszych sposobów ochrony telefonii IP opartej na Asterisk IP PBX. Główną zaletą jest brak jakiegokolwiek wpływu na jakość komunikacji.

Każdemu wykonanemu przez Ciebie połączeniu nadawany jest unikalny kod, co sprawia, że ​​podsłuchiwanie przez użytkowników nieupoważnionych w systemie jest prawie niemożliwe. Dzięki temu protokół SRTP wybierany jest zarówno dla połączeń zwykłych, jak i poufnych.

Normalny głos

Zaszyfrowany głos

Koszt usługi

Pakiety WPBX Business i Pro

+

5.40 PLN

Koszt za 1 linię

Koszt usługi

Pakiety WPBX Business i Pro

+

5.40 PLN

Koszt za 1 linię