
Otrzymuj opinie klientów w czasie rzeczywistym w mgnieniu oka!
Wprowadzając produkt lub usługę, firmy często samodzielnie przeprowadzają analizę rynku lub zwracają się do zewnętrznych konsultantów, przewidując zainteresowanie docelowych odbiorców. Bardzo często prognozy się nie sprawdzają i pojawiają się straty.
Zdecydowanie najlepszą opcją jest bezpośrednie badanie obecnych i potencjalnych klientów. Pozwoli to szybko uzyskać rzetelną ocenę, znaleźć pomysły na rozwój i zaoszczędzić pieniądze na kosztownych analitykach.

Otrzymuj opinie klientów w czasie rzeczywistym w mgnieniu oka!
Wprowadzając produkt lub usługę, firmy często samodzielnie przeprowadzają analizę rynku lub zwracają się do zewnętrznych konsultantów, przewidując zainteresowanie docelowych odbiorców. Bardzo często prognozy się nie sprawdzają i pojawiają się straty.
Zdecydowanie najlepszą opcją jest bezpośrednie badanie obecnych i potencjalnych klientów. Pozwoli to szybko uzyskać rzetelną ocenę, znaleźć pomysły na rozwój i zaoszczędzić pieniądze na kosztownych analitykach.
Zalety korzystania z ankiet i ankiet
telefonicznych
Zalety korzystania z ankiet i ankiet telefonicznych
Jeszcze więcej możliwości bez znacznych nakładów czasowych i finansowych
Powierzając ankietę i głosowanie systemowi autodialera Stream Telecom możesz liczyć na oszczędność czasu i pieniędzy: menedżerowie zostaną uwolnieni od rutyny, a dane automatycznie trafią do systemu CRM od razu
Jeszcze więcej możliwości bez znacznych nakładów czasowych i finansowych
Powierzając ankietę i głosowanie systemowi autodialera Stream Telecom możesz liczyć na oszczędność czasu i pieniędzy: menedżerowie zostaną uwolnieni od rutyny, a dane automatycznie trafią do systemu CRM od razu
Teraz wyobraź sobie, że możesz jeszcze bardziej ograniczyć wpływ czynnika ludzkiego na proces oddzwaniania i zautomatyzować rutynowe połączenia
Teraz wyobraź sobie, że możesz jeszcze bardziej ograniczyć wpływ czynnika ludzkiego na proces oddzwaniania i zautomatyzować rutynowe połączenia
Wybierz opcję automatycznego wybierania
Automatyczne wybieranie numeru od Stream Telecom automatyzuje procesy rutynowej komunikacji z klientami. Tworzysz kampanię, tworzysz bazę klientów — a sam program dzwoni do klientów o określonej godzinie, z udziałem menedżerów lub bez.
W pierwszym przypadku menedżer widzi kartę klienta w systemie CRM i działa zgodnie z poleceniem skryptu, w drugim przypadku robot wykonuje połączenia, a dane są rejestrowane w systemie CRM samodzielnie.
Wybierz opcję automatycznego wybierania
Automatyczne wybieranie numeru od Stream Telecom automatyzuje procesy rutynowej komunikacji z klientami. Tworzysz kampanię, tworzysz bazę klientów — a sam program dzwoni do klientów o określonej godzinie, z udziałem menedżerów lub bez.
W pierwszym przypadku menedżer widzi kartę klienta w systemie CRM i działa zgodnie z poleceniem skryptu, w drugim przypadku robot wykonuje połączenia, a dane są rejestrowane w systemie CRM samodzielnie.
Funkcje robota
- Zbieranie opinii
- Powiadomienie
- Informacja
- Zapytania klientów z możliwymi opcjami odpowiedzi
- Powiadomienie o zmianie adresu, telefonu służbowego itp.
- Powiadomienia o zmianach cen, nowych produktach itp.
- Powiadomienie o aktualnych promocjach
Funkcje robota
- Zbieranie opinii
- Powiadomienie
- Informacja
- Zapytania klientów z możliwymi opcjami odpowiedzi
- Powiadomienie o zmianie adresu, telefonu służbowego itp.
- Powiadomienia o zmianach cen, nowych produktach itp.
- Powiadomienie o aktualnych promocjach
4 kroki do podłączenia
4 kroki do podłączenia
Nie masz jeszcze telefonii IP?
Planujesz przeprowadzić szkolenie, ankietę, a może chcesz wyprzedać towar z magazynu?
Zamów jednorazową usługę automatycznego połączenia od Stream Telecom i zaoszczędź czas na komunikacji z konsumentami.
Stwórz pozytywne doświadczenie klienta od pierwszego dźwięku!
Nie masz jeszcze telefonii IP?
Planujesz przeprowadzić szkolenie, ankietę, a może chcesz wyprzedać towar z magazynu?
Zamów jednorazową usługę automatycznego połączenia od Stream Telecom i zaoszczędź czas na komunikacji z konsumentami.
Stwórz pozytywne doświadczenie klienta od pierwszego dźwięku!