Organizacja automatycznych
ankiet i głosowania

Oszczędzaj czas i pieniądze na usługach analityków,
uzyskując szybkie i wiarygodne informacje zwrotne
od swoich klientów

оценка эффективности рекламы, анализ рекламы, отслеживание звонков, отслеживание конверсий в google рекламе, конверсия рекламы, методы оценки эффективности рекламы, эффективность рекламы, динамический call tracking, отслеживание рекламы, оценка эффективности рекламной кампании, анализ наружной рекламы, учет конверсий, эффективность рекламной кампании, статический коллтрекинг, динамический коллтрекинг, call трекинг, экономическая эффективность рекламы, сервисы коллтрекинга, эффективность наружной рекламы, calltracking

Organizacja automatycznych ankiet i głosowania

Oszczędzaj czas i pieniądze na usługach analityków, uzyskując szybkie i wiarygodne informacje zwrotne od swoich klientów

Otrzymuj opinie klientów w czasie rzeczywistym w mgnieniu oka!

Wprowadzając produkt lub usługę, firmy często samodzielnie przeprowadzają analizę rynku lub zwracają się do zewnętrznych konsultantów, przewidując zainteresowanie docelowych odbiorców. Bardzo często prognozy się nie sprawdzają i pojawiają się straty.

Zdecydowanie najlepszą opcją jest bezpośrednie badanie obecnych i potencjalnych klientów. Pozwoli to szybko uzyskać rzetelną ocenę, znaleźć pomysły na rozwój i zaoszczędzić pieniądze na kosztownych analitykach.

Otrzymuj opinie klientów w czasie rzeczywistym w mgnieniu oka!

Wprowadzając produkt lub usługę, firmy często samodzielnie przeprowadzają analizę rynku lub zwracają się do zewnętrznych konsultantów, przewidując zainteresowanie docelowych odbiorców. Bardzo często prognozy się nie sprawdzają i pojawiają się straty.

Zdecydowanie najlepszą opcją jest bezpośrednie badanie obecnych i potencjalnych klientów. Pozwoli to szybko uzyskać rzetelną ocenę, znaleźć pomysły na rozwój i zaoszczędzić pieniądze na kosztownych analitykach.

Zalety korzystania z ankiet i ankiet
telefonicznych

Oszczędność czasu pracowników

Ustaw zadanie, aby system automatycznie dzwonił, ustaw warunki ankiety lub głosowania — i zbieraj statystyki.

Wysoka dynamika zmian

Szybko ocenisz jakość nowych promocji, produktów i usług oraz szybko wyeliminujesz niedociągnięcia.

Rzetelne dane

Konsumenci nie są zainteresowani niezasłużoną pochwałą, dlatego możesz bezpiecznie liczyć na aktualną ocenę.

Optymalizacja funduszy

Jak pokazuje praktyka, ankiety konsumenckie pomagają ocenić produkt lub usługę nie gorzej niż zamawianie analiz z zewnątrz. I będzie kosztować dużo taniej.

Bazy danych

Możesz segmentować klientów według zainteresowań i budować bazy danych, aby tworzyć spersonalizowane oferty.

System raportowania

Zaplanuj automatyczne wybieranie numeru bazy i przeglądaj jego wyniki za pomocą wygodnego systemu raportowania. Żadne połączenie nie zostanie utracone!

Strzał w dziesiątkę

Nie wiesz jaką usługę uruchomić i czy promocja będzie skuteczna? Dzięki ankietom i głosowaniu zwielokrotniasz szanse na zachwyt klienta.

Poczucie przynależności

Możesz segmentować klientów według zainteresowań i budować bazy danych, aby tworzyć spersonalizowane oferty.

Lojalność na lata

Przeprowadzając ankiety i głosowania wyróżnisz się na tle konkurencji w oczach klienta, zapamiętasz go i stworzysz trwałą lojalność wobec swojej marki.

Zalety korzystania z ankiet i ankiet telefonicznych

Oszczędność czasu pracowników

Ustaw zadanie, aby system automatycznie dzwonił, ustaw warunki ankiety lub głosowania — i zbieraj statystyki.

Wysoka dynamika zmian

Szybko ocenisz jakość nowych promocji, produktów i usług oraz szybko wyeliminujesz niedociągnięcia.

Rzetelne dane

Konsumenci nie są zainteresowani niezasłużoną pochwałą, dlatego możesz bezpiecznie liczyć na aktualną ocenę.

Optymalizacja funduszy

Jak pokazuje praktyka, ankiety konsumenckie pomagają ocenić produkt lub usługę nie gorzej niż zamawianie analiz z zewnątrz. I będzie kosztować dużo taniej.

Bazy danych

Możesz segmentować klientów według zainteresowań i budować bazy danych, aby tworzyć spersonalizowane oferty.

System raportowania

Zaplanuj automatyczne wybieranie numeru bazy i przeglądaj jego wyniki za pomocą wygodnego systemu raportowania. Żadne połączenie nie zostanie utracone!

Strzał w dziesiątkę

Nie wiesz jaką usługę uruchomić i czy promocja będzie skuteczna? Dzięki ankietom i głosowaniu zwielokrotniasz szanse na zachwyt klienta.

Poczucie przynależności

Możesz segmentować klientów według zainteresowań i budować bazy danych, aby tworzyć spersonalizowane oferty.

Lojalność na lata

Przeprowadzając ankiety i głosowania wyróżnisz się na tle konkurencji w oczach klienta, zapamiętasz go i stworzysz trwałą lojalność wobec swojej marki.

Ankiety i głosowanie to unikalne narzędzie, które pozwala szybko reagować na zmiany rynkowe

Poznaj gusta swojej grupy docelowej

Szybko eliminuj braki w produkcie/usłudze

Oszacuj wielkość rzeczywistego i potencjalnego rynku

Twórz spersonalizowane oferty

Wybierz najlepszą ofertę dla swoich klientów

Stwórz poczucie własności w rozwoju marki

Przeanalizuj reakcję na reklamę

Buduj długoterminowe relacje z klientami

Stwórz listę zalet, zadając pytanie: „Dlaczego wybrałeś naszą firmę?”

Oceniaj wydajność pracowników, prosząc o szczerą informację zwrotną

Bądź pierwszym, który dowie się o zmianach w listach zainteresowań konsumentów

Ankiety i głosowanie to unikalne narzędzie, które pozwala szybko reagować na zmiany rynkowe

Poznaj gusta swojej grupy docelowej

Szybko eliminuj braki w produkcie/usłudze

Oszacuj wielkość rzeczywistego i potencjalnego rynku

Twórz spersonalizowane oferty

Wybierz najlepszą ofertę dla swoich klientów

Stwórz poczucie własności w rozwoju marki

Przeanalizuj reakcję na reklamę

Buduj długoterminowe relacje z klientami

Stwórz listę zalet, zadając pytanie: „Dlaczego wybrałeś naszą firmę?”

Oceniaj wydajność pracowników, prosząc o szczerą informację zwrotną

Bądź pierwszym, który dowie się o zmianach w listach zainteresowań konsumentów

Jeszcze więcej możliwości bez znacznych nakładów czasowych i finansowych

Powierzając ankietę i głosowanie systemowi autodialera Stream Telecom możesz liczyć na oszczędność czasu i pieniędzy: menedżerowie zostaną uwolnieni od rutyny, a dane automatycznie trafią do systemu CRM od razu

Telefonia IP zapewnia wysoką jakość komunikacji

Dane połączeń są automatycznie wyświetlane w systemie CRM

System raportowania pozwala śledzić wyniki i je poprawiać

Jeszcze więcej możliwości bez znacznych nakładów czasowych i finansowych

Powierzając ankietę i głosowanie systemowi autodialera Stream Telecom możesz liczyć na oszczędność czasu i pieniędzy: menedżerowie zostaną uwolnieni od rutyny, a dane automatycznie trafią do systemu CRM od razu

Telefonia IP zapewnia wysoką jakość komunikacji

Dane połączeń są automatycznie wyświetlane w systemie CRM

System raportowania pozwala śledzić wyniki i je poprawiać

Teraz wyobraź sobie, że możesz jeszcze bardziej ograniczyć wpływ czynnika ludzkiego na proces oddzwaniania i zautomatyzować rutynowe połączenia

Bez marnowania czasu na wybieranie numeru

Nie czekając na odpowiedź

Brak przerwy między rozmowami

I to nawet bez udziału kierownika

Bez tysiąca odpowiedzi „nie”

Teraz wyobraź sobie, że możesz jeszcze bardziej ograniczyć wpływ czynnika ludzkiego na proces oddzwaniania i zautomatyzować rutynowe połączenia

Bez marnowania czasu na wybieranie numeru

Nie czekając na odpowiedź

Brak przerwy między rozmowami

I to nawet bez udziału kierownika

Bez tysiąca odpowiedzi „nie”

Wybierz opcję automatycznego wybierania

Automatyczne wybieranie numeru od Stream Telecom automatyzuje procesy rutynowej komunikacji z klientami. Tworzysz kampanię, tworzysz bazę klientów — a sam program dzwoni do klientów o określonej godzinie, z udziałem menedżerów lub bez.

W pierwszym przypadku menedżer widzi kartę klienta w systemie CRM i działa zgodnie z poleceniem skryptu, w drugim przypadku robot wykonuje połączenia, a dane są rejestrowane w systemie CRM samodzielnie.

Połączenia z udziałem menedżera

Połączenia bez udziału menedżera

– Podgląd karty klienta z pełnymi informacjami o nim.

– Nie trzeba wybierać numeru i czekać na połączenie.

– Praca z dużą bazą klientów.

– Automatyczna integracja danych z CRM.

– Gotowy algorytm wywołania: zbieranie informacji zwrotnych, powiadamianie i informowanie.

– Dzwonienie do klientów bez udziału menedżera.

– Możliwość dodania opcji odpowiedzi.

– Planowanie następnego połączenia w przypadku nieodebranego połączenia.

– Automatyczna integracja danych z CRM.

Wybierz opcję automatycznego wybierania

Automatyczne wybieranie numeru od Stream Telecom automatyzuje procesy rutynowej komunikacji z klientami. Tworzysz kampanię, tworzysz bazę klientów — a sam program dzwoni do klientów o określonej godzinie, z udziałem menedżerów lub bez.

W pierwszym przypadku menedżer widzi kartę klienta w systemie CRM i działa zgodnie z poleceniem skryptu, w drugim przypadku robot wykonuje połączenia, a dane są rejestrowane w systemie CRM samodzielnie.

Połączenia z udziałem menedżera

– Podgląd karty klienta z pełnymi informacjami o nim.

– Nie trzeba wybierać numeru i czekać na połączenie.

– Praca z dużą bazą klientów.

– Automatyczna integracja danych z CRM.

Połączenia bez udziału menedżera

– Gotowy algorytm wywołania: zbieranie informacji zwrotnych, powiadamianie i informowanie.

– Dzwonienie do klientów bez udziału menedżera.

– Możliwość dodania opcji odpowiedzi.

– Planowanie następnego połączenia w przypadku nieodebranego połączenia.

– Automatyczna integracja danych z CRM.

Funkcje robota

  • Zbieranie opinii
  • Powiadomienie
  • Informacja
  • Zapytania klientów z możliwymi opcjami odpowiedzi
  • Powiadomienie o zmianie adresu, telefonu służbowego itp.
  • Powiadomienia o zmianach cen, nowych produktach itp.
  • Powiadomienie o aktualnych promocjach

Funkcje robota

  • Zbieranie opinii
  • Powiadomienie
  • Informacja
  • Zapytania klientów z możliwymi opcjami odpowiedzi
  • Powiadomienie o zmianie adresu, telefonu służbowego itp.
  • Powiadomienia o zmianach cen, nowych produktach itp.
  • Powiadomienie o aktualnych promocjach

4 kroki do podłączenia

Utwórz kampanię

Utwórz oddzielną kampanię dla każdego celu – informowanie o usłudze, dzwonienie do dłużników, zbieranie opinii itp.

Wybierz odbiorców

Prześlij bazę kontaktów z CRM i przydziel pracowników do udziału w rozmowie.

Ustaw tryb połączenia

Wybierz godziny i dni połączeń, a także tryb połączeń (przerwy między połączeniami, ilość prób itp.).

Ustaw scenariusz rozmowy

Włącz odtwarzanie nagranej rozmowy (dla robota) lub skryptu rozmowy (dla menedżera).

4 kroki do podłączenia

Utwórz kampanię

Utwórz oddzielną kampanię dla każdego celu – informowanie o usłudze, dzwonienie do dłużników, zbieranie opinii itp.

Wybierz odbiorców

Prześlij bazę kontaktów z CRM i przydziel pracowników do udziału w rozmowie.

Ustaw tryb połączenia

Wybierz godziny i dni połączeń, a także tryb połączeń (przerwy między połączeniami, ilość prób itp.).

Ustaw scenariusz rozmowy

Włącz odtwarzanie nagranej rozmowy (dla robota) lub skryptu rozmowy (dla menedżera).

Nie masz jeszcze telefonii IP?

Planujesz przeprowadzić szkolenie, ankietę, a może chcesz wyprzedać towar z magazynu?

Zamów jednorazową usługę automatycznego połączenia od Stream Telecom i zaoszczędź czas na komunikacji z konsumentami.

Stwórz pozytywne doświadczenie klienta od pierwszego dźwięku!

Nie masz jeszcze telefonii IP?

Planujesz przeprowadzić szkolenie, ankietę, a może chcesz wyprzedać towar z magazynu?

Zamów jednorazową usługę automatycznego połączenia od Stream Telecom i zaoszczędź czas na komunikacji z konsumentami.

Stwórz pozytywne doświadczenie klienta od pierwszego dźwięku!