CALLTRACKING
Co to jest?
Calltracking to wygodny sposób śledzenia źródeł połączeń i wyciągania wniosków na temat skuteczności reklamy. Dynamiczne numery wewnętrzne są wybierane dla każdego źródła klienta. Podczas odbierania połączenia system rejestruje źródło i zapisuje dane w statystykach.
Co to jest?
Calltracking to wygodny sposób śledzenia źródeł połączeń i wyciągania wniosków na temat skuteczności reklamy. Dynamiczne numery wewnętrzne są wybierane dla każdego źródła klienta. Podczas odbierania połączenia system rejestruje źródło i zapisuje dane w statystykach.
CALLTRACKING
Rodzaje śledzenia połączeń
Istnieje opcja śledzenia statycznego i dynamicznego. Do każdego rodzaju kampanii reklamowej dobierany jest optymalny zestaw narzędzi.
Opcja śledzenia statycznego
Pozwala naprawić połączenia statyczne powiązane z kanałem reklamowym.
Zwykle używany w następujących kanałach reklamowych:
- Reklama zewnętrzna
- Radio, telewizja
- Sieci SRA
Każde źródło reklamy ma statycznie przypisany unikalny numer telefonu. Wszystkie rozmowy są rejestrowane w systemie, w przyszłości zaś możliwa jest ocena skuteczności reklamy z każdego kanału lub platformy reklamowej. Na przykład, jeden numer jest wyświetlany w telewizji, drugi na stronie internetowej, a w mieście są 3 billboardy reklamowe, każdy z własnym numerem.


Opcja śledzenia dynamicznego
Umożliwia rejestrowanie dynamicznych sesji klienta oraz formatu interakcji z reklamą.
Zwykle używany w następujących kanałach reklamowych:
- Reklama kontekstowa
- Reklamy w mediach
- Reklama ukierunkowana
Służy do reklamy internetowej. Po wykonaniu specjalnych pomiarów do pracy zostaje przydzielona pula numerów telefonów, która jest dynamicznie przydzielana każdemu odwiedzającemu stronę.
Rodzaje śledzenia połączeń
Istnieje opcja śledzenia statycznego i dynamicznego. Do każdego rodzaju kampanii reklamowej dobierany jest optymalny zestaw narzędzi.
Статический вариант отслеживания
Pozwala naprawić połączenia statyczne powiązane z kanałem reklamowym.
Zwykle używany w następujących kanałach reklamowych:
- Reklama zewnętrzna
- Radio, telewizja
- Sieci SRA
Każde źródło reklamy ma statycznie przypisany unikalny numer telefonu. Wszystkie rozmowy są rejestrowane w systemie, w przyszłości zaś możliwa jest ocena skuteczności reklamy z każdego kanału lub platformy reklamowej. Na przykład, jeden numer jest wyświetlany w telewizji, drugi na stronie internetowej, a w mieście są 3 billboardy reklamowe, każdy z własnym numerem.
Opcja śledzenia dynamicznego
Umożliwia rejestrowanie dynamicznych sesji klienta oraz formatu interakcji z reklamą.
Zwykle używany w następujących kanałach reklamowych:
- Reklama kontekstowa
- Reklamy w mediach
- Reklama ukierunkowana
Służy do reklamy internetowej. Po wykonaniu specjalnych pomiarów do pracy zostaje przydzielona pula numerów telefonów, która jest dynamicznie przydzielana każdemu odwiedzającemu stronę.
ZALETY
Główne zalety calltrackingu
Główne zalety calltrackingu
JAK TO DZIAŁA?
Jak działa Call Tracking?
Potencjalny klient widzi Twoją reklamę w wyszukiwarce, sieciach społecznościowych lub na stronach internetowych i przechodzi do Twojego zasobu poprzez link.
Na Twojej stronie wyświetla się klientowi numer przydzielony klientowi na czas trwania sesji.
Klient dzwoni na ten numer, a system rejestruje wraz z połączeniem źródło, z którego skorzystał klient.
Po rozmowie możesz zobaczyć pełne statystyki połączeń w CRM i analityce.
Jak działa Call Tracking?
Potencjalny klient widzi Twoją reklamę w wyszukiwarce, sieciach społecznościowych lub na stronach internetowych i przechodzi do Twojego zasobu poprzez link.
Na Twojej stronie wyświetla się klientowi numer przydzielony klientowi na czas trwania sesji.
Klient dzwoni na ten numer, a system rejestruje wraz z połączeniem źródło, z którego skorzystał klient.
Po rozmowie możesz zobaczyć pełne statystyki połączeń w CRM i analityce.
Kompleksowa analiza
Oceń skuteczność kanałów reklamowych:
od pierwszego kliknięcia do zakupu
Kompleksowa analiza
Oceń skuteczność kanałów reklamowych:
od pierwszego kliknięcia do zakupu
Jak działa kompleksowa analityka?
Jak działa kompleksowa analityka?
Jak podłączyć usługę CallTracking?
Jak podłączyć usługę CallTracking?