Centrum telefoniczne w chmurze

Gotowe rozwiązanie do stworzenia zdalnego contact center i działu sprzedaży

  • Skonfiguruj i uruchom w 1 dzień roboczy
  • Bez dużych inwestycji w sprzęt
  • Bezpłatne szkolenia i wsparcie techniczne

Centrum telefoniczne w chmurze

Gotowe rozwiązanie do stworzenia zdalnego contact center i działu sprzedaży

  • Skonfiguruj i uruchom w 1 dzień roboczy
  • Bez dużych inwestycji w sprzęt
  • Bezpłatne szkolenia i wsparcie techniczne

Centrum telefoniczne w chmurze

Gotowe rozwiązanie do stworzenia zdalnego contact center i działu sprzedaży

  • Skonfiguruj i uruchom w 1 dzień roboczy
  • Bez dużych inwestycji w sprzęt
  • Bezpłatne szkolenia i wsparcie techniczne

Z call center Stream Telecom

Z call center Stream Telecom

Co to jest call center w chmurze?

Jest to oprogramowanie działające przez Internet (SaaS).

W przeciwieństwie do klasycznego call center na miejscu, nie będziesz potrzebować:

  • Zakupu, instalacji i konserwacji sprzętu i oprogramowania;
  • Zajmować się aktualizacją funkcjonalności;
  • Inwestowania w infrastrukturę i redundancję.

Otrzymujesz gotowy produkt do komunikacji telefonicznej z klientami i współpracownikami

Co to jest call center w chmurze?

Jest to oprogramowanie działające przez Internet (SaaS).

W przeciwieństwie do klasycznego call center na miejscu, nie będziesz potrzebować:

  • Zakupu, instalacji i konserwacji sprzętu i oprogramowania;
  • Zajmować się aktualizacją funkcjonalności;
  • Inwestowania w infrastrukturę i redundancję.

Otrzymujesz gotowy produkt do komunikacji telefonicznej z klientami i współpracownikami

Możliwości centrum kontaktowego Stream Telecom

Cloud Call Center to bogactwo funkcji, które pomagają lepiej obsługiwać klientów, sprzedawać więcej i szybciej przetwarzać połączenia

Możliwości centrum kontaktowego Stream Telecom

Cloud Call Center to bogactwo funkcji, które pomagają lepiej obsługiwać klientów, sprzedawać więcej i szybciej przetwarzać połączenia

Ujednolicona sieć telefoniczna

Teraz pracownicy będą komunikować się i korespondować ze sobą i klientami w jednym systemie. To znacznie oszczędza czas na przetwarzanie przychodzących wniosków

Funkcja „Nagrywanie rozmowy”

Niezastąpione narzędzie do szkolenia, motywowania i kontrolowania pracowników, a także rozwiązywania sporów z klientami

Powitanie głosowe

Zamiast sygnałów dźwiękowych klient usłyszy nagranie audio ze wstępem i powitaniem. Zwiększy to lojalność wobec Twojej firmy i ułatwi dalszą komunikację z klientem

Żadnych nieodebranych połączeń

Pracownicy otrzymują powiadomienia o nieodebranych połączeniach e-mailem lub SMS-em. Jeśli menedżer ma problem, połączenie zostanie przekierowane na kierunek zapasowy bez utraty jakości połączenia

Menu głosowe (IVR)

Daj klientom wygodny sposób na kontakt z odpowiednim pracownikiem lub działem. Menu głosowe oszczędza czas menedżera na obsługę połączeń i zmniejsza koszty utrzymania linii przychodzącej

Funkcja „Supervisor”

Doświadczony pracownik włącza się do rozmowy menedżera i niesłyszalnie dla klienta nadzoruje jego działania. Dzięki temu adaptacja nowoprzybyłych jest znacznie szybsza i wygodniejsza

Reguły kierowania połączeń

Pracownicy otrzymują powiadomienia o nieodebranych połączeniach e-mailem lub SMS-em. Jeśli menedżer ma problem, połączenie zostanie przekierowane na kierunek zapasowy bez utraty jakości połączenia

Zaawansowane raporty

Analizuj pracę pracowników według określonych parametrów: ilość nieodebranych połączeń, czas na linii, połączenia udane/nieudane i wiele więcej

Integracja

Call center Stream Telecom posiada gotowe integracje z wiodącymi systemami CRM. Wdrożenie zajmuje tylko 10 minut

Dodatkowe funkcje Stream Telecom to automatyczne wybieranie

Automatyczne wybieranie to narzędzie do dystrybucji tego samego typu informacji wśród dużej liczby klientów i partnerów. Automatycznie zadzwoni do przygotowanej bazy numerów, rozgrzeje zimną publiczność, poinformuje o premierze nowego produktu, promocji, zmianie adresu itp.

Wszystko co musisz zrobić to:

1. Utwórz listę
klientów

2. Wyznacz odpowiedzialnych pracowników

3. Ustaw liczbę prób wybierania numeru

4. Dostosuj czas oczekiwania na linii

Wtedy system automatycznie zadzwoni po kolei do wszystkich klientów. Wyniki będą dostępne w specjalnych statystykach

Dodatkowe funkcje Stream Telecom to automatyczne wybieranie

Automatyczne wybieranie to narzędzie do dystrybucji tego samego typu informacji wśród dużej liczby klientów i partnerów. Automatycznie zadzwoni do przygotowanej bazy numerów, rozgrzeje zimną publiczność, poinformuje o premierze nowego produktu, promocji, zmianie adresu itp.

Wszystko co musisz zrobić to:

1. Utwórz listę klientów

2. Wyznacz odpowiedzialnych pracowników

3. Ustaw liczbę prób wybierania numeru

4. Dostosuj czas oczekiwania na linii

Wtedy system automatycznie zadzwoni po kolei do wszystkich klientów. Wyniki będą dostępne w specjalnych statystykach

Nasi klienci

Nasi klienci

Co mówią klienci Stream Telecom

Co mówią klienci Stream Telecom

Jesteśmy w 100% zadowoleni ze współpracy ze Stream Telecom. Wśród głównych zalet, których doświadczyliśmy, można wymienić wygodną komunikację z menedżerem, doskonałą obsługę i bardzo mili menedżerowie zorientowani na klienta. Połączenie zostało zorganizowane bardzo szybko. System telefoniczny CRM ma doskonały interfejs i jest bardzo łatwy w obsłudze. Jesteśmy szczególnie wdzięczni Waszemu zespołowi za możliwość dostarczenia niestandardowego rozwiązania naszego problemu – nagrania powitania po chińsku!

Szkoła językowa

Ze Stream Telecom współpracujemy od ponad roku. Istnieje potrzeba stabilnej telekomunikacji na Ukrainie i poza nią, ponieważ współpracujemy z kilkoma rynkami. Możemy polecić zarówno do pracy na Ukrainie, jak i za granicą. Wsparcie działa szybko i dobrze, nasze prośby są zamykane bardzo szybko. Pracownicy są zawsze w kontakcie i responsywni. Nie ma trudności w pracy, co jest bardzo ważne dla naszego zespołu.

Call center do sprzedaży usług

Z usług operatora korzystamy od ponad roku. Wybraliśmy Stream Telecom, ponieważ spodobała nam się szybkość pracy menedżera i zespołu wsparcia technicznego! Jakość połączenia jest doskonała, a routing jest dobrze skonfigurowany! Jeśli konieczne jest rozwiązanie nowego zadania lub nieoczekiwanego problemu przez telefon, jesteśmy spokojni – te kwestie zostaną zamknięte tak szybko i bezboleśnie, jak to możliwe, aby operatorzy mogli pracować z klientami!

Infolinia salonu piękności

Streamtelecom pomógł nam wyregulować te procesy pracy, które od dawna były niezbędne do kontrolowania i umożliwienia naszym menedżerom pracy zdalnej. Firma charakteryzuje się wysokim poziomem usług i fachowością. Pomoc techniczna również była zadowalająca. Szybka informacja zwrotna i odpowiedź na pytania.

Infolinia dostawcy internetu

Nasze przedsiębiorstwo postawiło przed specjalistami Stream Telecom bardzo niebanalne zadanie. Po raz pierwszy zostaliśmy natychmiast zrozumiani, szybko skonfigurowaliśmy wszystkie usługi i uruchomiliśmy wielokanałową usługę komunikacji dla naszych systemów dyspozytorskich. Byliśmy mile zaskoczeni cenami i przyjazną komunikacją.

Klinika dentystyczna

Świetni specjaliści! Moja firma pierwszy raz spotkała się z telefonią IP, chłopaki szybko wszystko ustawili i wykonali zgodnie z projektem. Terminowa obsługa klienta i szacunek. Tak trzymaj!

Doradca prawny

Długo szukaliśmy najlepszej telefonii, próbowaliśmy nawet współpracować z innymi firmami, ale profesjonalna praca działu pomocy technicznej nie pozostawiła nam wyboru, jak tylko współpracować ze Stream Telecom. Bardzo szybko znaleźli nasze potrzeby i zaoferowali najlepszą opcję, wysokiej jakości wsparcie i dobrą komunikację. Dzięki za pomoc i dobrą robotę!

Kancelaria prawna

Znajomi polecili Streamtelecom. A teraz jesteśmy waszymi klientami od sześciu miesięcy. Konfiguracja przebiegła szybko i bez opóźnień, widać wysoki poziom wyszkolenia specjalistów. Dziewczyny z działu jakości regularnie pytają, czy są jakieś problemy. A co najważniejsze, z Wami już zaczęliśmy zapominać o przerwach w komunikacji. Polecam Streamtelecom każdemu!

Klinika dentystyczna

Trafiliśmy do tej firmy z polecenia naszych integratorów systemów SRM po fatalnych doświadczeniach z poprzednią telefonią. Chcielibyśmy zwrócić uwagę na błyskawiczną początkową integrację: wszystko odbyło się w bardzo krótkim czasie przy minimalnym zaangażowaniu z naszej strony. Pomoc techniczna reaguje szybko, wszystkie zmiany są wprowadzane natychmiast.

Sprzedaż materacy

Koszt

Taryfa Wirtualna centrala PBX zaawansowana

+

20 zł

Koszt licencji za 1 stanowisko pracy

Koszt

Taryfa Wirtualna centrala PBX zaawansowana

+

20 zł

Koszt licencji za 1 stanowisko pracy

Jak podłączyć call center w chmurze

1 etap

Opisz menedżerowi swoje cele biznesowe

2 etap

Przygotuj stanowiska pracy pracowników

3 etap

Pobierz i zainstaluj oprogramowanie contact center

4 etap

Weź udział w szkoleniu dotyczącym obsługi i konfiguracji programu

5 etap

Zacznij i przeanalizuj pierwsze wyniki

оценка эффективности рекламы, анализ рекламы, отслеживание звонков, отслеживание конверсий в google рекламе, конверсия рекламы, методы оценки эффективности рекламы, эффективность рекламы, динамический call tracking, отслеживание рекламы, оценка эффективности рекламной кампании, анализ наружной рекламы, учет конверсий, эффективность рекламной кампании, статический коллтрекинг, динамический коллтрекинг, call трекинг, экономическая эффективность рекламы, сервисы коллтрекинга, эффективность наружной рекламы, calltracking
оценка эффективности рекламы, анализ рекламы, отслеживание звонков, отслеживание конверсий в google рекламе, конверсия рекламы, методы оценки эффективности рекламы, эффективность рекламы, динамический call tracking, отслеживание рекламы, оценка эффективности рекламной кампании, анализ наружной рекламы, учет конверсий, эффективность рекламной кампании, статический коллтрекинг, динамический коллтрекинг, call трекинг, экономическая эффективность рекламы, сервисы коллтрекинга, эффективность наружной рекламы, calltracking
оценка эффективности рекламы, анализ рекламы, отслеживание звонков, отслеживание конверсий в google рекламе, конверсия рекламы, методы оценки эффективности рекламы, эффективность рекламы, динамический call tracking, отслеживание рекламы, оценка эффективности рекламной кампании, анализ наружной рекламы, учет конверсий, эффективность рекламной кампании, статический коллтрекинг, динамический коллтрекинг, call трекинг, экономическая эффективность рекламы, сервисы коллтрекинга, эффективность наружной рекламы, calltracking
оценка эффективности рекламы, анализ рекламы, отслеживание звонков, отслеживание конверсий в google рекламе, конверсия рекламы, методы оценки эффективности рекламы, эффективность рекламы, динамический call tracking, отслеживание рекламы, оценка эффективности рекламной кампании, анализ наружной рекламы, учет конверсий, эффективность рекламной кампании, статический коллтрекинг, динамический коллтрекинг, call трекинг, экономическая эффективность рекламы, сервисы коллтрекинга, эффективность наружной рекламы, calltracking
оценка эффективности рекламы, анализ рекламы, отслеживание звонков, отслеживание конверсий в google рекламе, конверсия рекламы, методы оценки эффективности рекламы, эффективность рекламы, динамический call tracking, отслеживание рекламы, оценка эффективности рекламной кампании, анализ наружной рекламы, учет конверсий, эффективность рекламной кампании, статический коллтрекинг, динамический коллтрекинг, call трекинг, экономическая эффективность рекламы, сервисы коллтрекинга, эффективность наружной рекламы, calltracking

Jak podłączyć call center w chmurze

1 etap

Opisz menedżerowi swoje cele biznesowe

оценка эффективности рекламы, анализ рекламы, отслеживание звонков, отслеживание конверсий в google рекламе, конверсия рекламы, методы оценки эффективности рекламы, эффективность рекламы, динамический call tracking, отслеживание рекламы, оценка эффективности рекламной кампании, анализ наружной рекламы, учет конверсий, эффективность рекламной кампании, статический коллтрекинг, динамический коллтрекинг, call трекинг, экономическая эффективность рекламы, сервисы коллтрекинга, эффективность наружной рекламы, calltracking

2 etap

Przygotuj stanowiska pracy pracowników

оценка эффективности рекламы, анализ рекламы, отслеживание звонков, отслеживание конверсий в google рекламе, конверсия рекламы, методы оценки эффективности рекламы, эффективность рекламы, динамический call tracking, отслеживание рекламы, оценка эффективности рекламной кампании, анализ наружной рекламы, учет конверсий, эффективность рекламной кампании, статический коллтрекинг, динамический коллтрекинг, call трекинг, экономическая эффективность рекламы, сервисы коллтрекинга, эффективность наружной рекламы, calltracking

3 etap

Pobierz i zainstaluj oprogramowanie contact center

оценка эффективности рекламы, анализ рекламы, отслеживание звонков, отслеживание конверсий в google рекламе, конверсия рекламы, методы оценки эффективности рекламы, эффективность рекламы, динамический call tracking, отслеживание рекламы, оценка эффективности рекламной кампании, анализ наружной рекламы, учет конверсий, эффективность рекламной кампании, статический коллтрекинг, динамический коллтрекинг, call трекинг, экономическая эффективность рекламы, сервисы коллтрекинга, эффективность наружной рекламы, calltracking

4 etap

Weź udział w szkoleniu dotyczącym obsługi i konfiguracji programu

оценка эффективности рекламы, анализ рекламы, отслеживание звонков, отслеживание конверсий в google рекламе, конверсия рекламы, методы оценки эффективности рекламы, эффективность рекламы, динамический call tracking, отслеживание рекламы, оценка эффективности рекламной кампании, анализ наружной рекламы, учет конверсий, эффективность рекламной кампании, статический коллтрекинг, динамический коллтрекинг, call трекинг, экономическая эффективность рекламы, сервисы коллтрекинга, эффективность наружной рекламы, calltracking

5 etap

Zacznij i przeanalizuj pierwsze wyniki

оценка эффективности рекламы, анализ рекламы, отслеживание звонков, отслеживание конверсий в google рекламе, конверсия рекламы, методы оценки эффективности рекламы, эффективность рекламы, динамический call tracking, отслеживание рекламы, оценка эффективности рекламной кампании, анализ наружной рекламы, учет конверсий, эффективность рекламной кампании, статический коллтрекинг, динамический коллтрекинг, call трекинг, экономическая эффективность рекламы, сервисы коллтрекинга, эффективность наружной рекламы, calltracking

Rozpocznij pracę w usłudze chmurowej w ciągu 24 godzin

Pozostań w kontakcie ze swoimi klientami, zwiększ konwersję sprzedaży i zapewnij pierwszorzędną obsługę we wszystkich kanałach komunikacji.

Możesz mieć te pytania

Możesz mieć te pytania

Call center Stream Telecom jest potrzebne małym, średnim i dużym firmom o dowolnej orientacji. Do systemu możesz podłączyć dowolną liczbę operatorów i wybierać tylko te usługi, których potrzebuje Twoja firma. Brak nadpłat.

Centrum kontaktowe Stream Telecom w chmurze wzniesie Twój biznes na jakościowo nowy poziom w następujących obszarach:

  1. Obsługa klienta i tworzenie usług na najwyższym poziomie;
  2. Sprzedaż wychodząca i przychodząca;
  3. Szkolenie nowych pracowników;
  4. Efektywność osobista i zespołowa.

Każdy punkt posiada własne narzędzia, które z roku na rok stymulują rozwój Twojego biznesu.

Aby rozpocząć, potrzebujesz tylko urządzeń klienckich i aplikacji. Obejmują one:

  1. Darmową aplikację umożliwiająca dostęp do usług wirtualnego contact center
  2. Telefony SIP (zestaw słuchawkowy) lub softphone do odbierania i wykonywania połączeń
  3. Aplikację do zarządzania wirtualną centralą PBX

Call center w chmurze Stream Telecom to gotowy produkt, który zawiera wszystkie niezbędne usługi do komunikacji telefonicznej z klientami, partnerami i współpracownikami, a mianowicie:

  1. Wirtualną centralę PBX;
  2. Numery telefonów;
  3. Usługi komunikacyjne.

Uruchomienie call center pod klucz odbywa się w 1 dzień roboczy. Po otrzymaniu informacji o Twoich procesach biznesowych (logika obsługi połączeń, ustawienia linii, liczba profili itp.) zaczniemy konfigurować rozwiązanie chmurowe i szkolić Twoich pracowników. Już następnego dnia po podłączeniu będziesz mógł w pełni rozpocząć pracę.

Tak, niektóre ustawienia możesz zmienić samodzielnie lub specjaliści naszej firmy zrobią wszystko za Ciebie.