GetClient widżet
omnichannel połączenia
zwrotnego
Jeden przycisk = 8 kanałów komunikacji.
Uzyskaj o 50% więcej zgłoszeń ze swojej witryny.
GetClient
CO TO?
Co to jest?
Widżet połączenia zwrotnego GetClient to narzędzie komunikacji między odwiedzającym Twoją witrynę a menedżerem firmy, które może zwiększyć liczbę połączeń o ponad 50%.
Co to jest?
Widżet połączenia zwrotnego GetClient to narzędzie komunikacji między odwiedzającym Twoją witrynę a menedżerem firmy, które może zwiększyć liczbę połączeń o ponad 50%.
ZALETY
Zalety
Zalety
Wzrost liczby zgłoszeń
o ponad 50%. Gwarantowane, że więcej odwiedzających skontaktuje się za pośrednictwem wygodnego kanału komunikacji.
Automatyzacja
Twoi menedżerowie nie zapomną już oddzwonić do klienta, ponieważ połączenie z formularza przychodzi automatycznie.
Prędkość
od momentu wpisania numeru do rozmowy pracownika z klientem minie tylko od 10 do 30 sekund.
Omnichannel
teraz dostępnych jest 8 kanałów do wygodnej komunikacji z odwiedzającymi Twoją witrynę.
STATYSTYKI
Dowiedz się, co myślą Twoi użytkownicy
Dowiedz się, co myślą Twoi użytkownicy
DLACZEGO TO?
Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu.
Na swoim koncie osobistym możesz kontrolować, które kanały zobaczą Twoi goście.
Dotrzyj do 35% większej liczby odbiorców.
Według badań 25-35% woli wiadomości od połączeń.
Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu.
Na swoim koncie osobistym możesz kontrolować, które kanały zobaczą Twoi goście.
Dotrzyj do 35% większej liczby odbiorców.
Według badań 25-35% woli wiadomości od połączeń.
Dodatkowe przejścia do sieci społecznościowych.
Odwiedzający witrynę częściej odwiedzają Twoje sieci społecznościowe, ponieważ będą mieli teraz możliwość skontaktowania się z Tobą za pośrednictwem messengera.
Możliwość umówienia rozmowy w dogodnym terminie.
Około 10-15% odwiedzających nie jest gotowych do odebrania połączenia w ciągu 30 sekund, woli przełożyć je na dogodniejszy termin.
Dodatkowe przejścia do sieci społecznościowych.
Odwiedzający witrynę częściej odwiedzają Twoje sieci społecznościowe, ponieważ będą mieli teraz możliwość skontaktowania się z Tobą za pośrednictwem messengera.
Możliwość umówienia rozmowy w dogodnym terminie.
Około 10-15% odwiedzających nie jest gotowych do odebrania połączenia w ciągu 30 sekund, woli przełożyć je na dogodniejszy termin.
FUNKCJONALNOŚĆ
JAK TO DZIAŁA?
Odwiedzający pozostawia numer w postaci przycisku oddzwaniania
Po odebraniu przez kierownika system łączy się z numerem gościa w ciągu 10-15 sekund
System wysyła połączenie do wolnego menedżera w ciągu 5-10 sekund
Посетитель получает звонок от вашей компании менее чем за 30 сек
KOSZT