GetClient widżet
omnichannel połączenia
zwrotnego

Jeden przycisk = 8 kanałów komunikacji.

Uzyskaj o 50% więcej zgłoszeń ze swojej witryny.

GetClient

GetClient widżet omnichannel połączenia zwrotnego

Jeden przycisk = 8 kanałów komunikacji.

Uzyskaj o 50% więcej zgłoszeń ze swojej witryny.

CO TO?

Co to jest?

Widżet połączenia zwrotnego GetClient to narzędzie komunikacji między odwiedzającym Twoją witrynę a menedżerem firmy, które może zwiększyć liczbę połączeń o ponad 50%.

Co to jest?

Widżet połączenia zwrotnego GetClient to narzędzie komunikacji między odwiedzającym Twoją witrynę a menedżerem firmy, które może zwiększyć liczbę połączeń o ponad 50%.

ZALETY

Zalety

Zalety

Wzrost liczby zgłoszeń

o ponad 50%. Gwarantowane, że więcej odwiedzających skontaktuje się za pośrednictwem wygodnego kanału komunikacji.

Automatyzacja

Twoi menedżerowie nie zapomną już oddzwonić do klienta, ponieważ połączenie z formularza przychodzi automatycznie.

Prędkość

od momentu wpisania numeru do rozmowy pracownika z klientem minie tylko od 10 do 30 sekund.

Omnichannel

teraz dostępnych jest 8 kanałów do wygodnej komunikacji z odwiedzającymi Twoją witrynę.

STATYSTYKI

Dowiedz się, co myślą Twoi użytkownicy

Dowiedz się, co myślą Twoi użytkownicy

DLACZEGO TO?

Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu.

Na swoim koncie osobistym możesz kontrolować, które kanały zobaczą Twoi goście.

Dotrzyj do 35% większej liczby odbiorców.

Według badań 25-35% woli wiadomości od połączeń.

Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu.

Na swoim koncie osobistym możesz kontrolować, które kanały zobaczą Twoi goście.

Dotrzyj do 35% większej liczby odbiorców.

Według badań 25-35% woli wiadomości od połączeń.

Dodatkowe przejścia do sieci społecznościowych.

Odwiedzający witrynę częściej odwiedzają Twoje sieci społecznościowe, ponieważ będą mieli teraz możliwość skontaktowania się z Tobą za pośrednictwem messengera.

Możliwość umówienia rozmowy w dogodnym terminie.

Około 10-15% odwiedzających nie jest gotowych do odebrania połączenia w ciągu 30 sekund, woli przełożyć je na dogodniejszy termin.

Dodatkowe przejścia do sieci społecznościowych.

Odwiedzający witrynę częściej odwiedzają Twoje sieci społecznościowe, ponieważ będą mieli teraz możliwość skontaktowania się z Tobą za pośrednictwem messengera.

Możliwość umówienia rozmowy w dogodnym terminie.

Około 10-15% odwiedzających nie jest gotowych do odebrania połączenia w ciągu 30 sekund, woli przełożyć je na dogodniejszy termin.

Loading...

JAK TO DZIAŁA?

Odwiedzający pozostawia numer w postaci przycisku oddzwaniania

Po odebraniu przez kierownika system łączy się z numerem gościa w ciągu 10-15 sekund

System wysyła połączenie do wolnego menedżera w ciągu 5-10 sekund

Посетитель получает звонок от вашей компании менее чем за 30 сек

KOSZT

Bezpłatny

darmowy widżet do zapoznania się z funkcjonalnością.
Nie wymaga połączenia z chmurą PBX.
Obejmuje nieograniczoną liczbę kanałów:

  • Facebook

  • Viber

  • Telegram

  • WhatsApp

  • Wiadomość na pocztę

  • VK

  • Integracja z CRM
  • Zamówienie połączenia
  • Zamówienie połączenia na czas

0 zł

Biznes

w pełni funkcjonalny widżet.
Dostępny bezpłatnie w taryfach Rozszerzony i Profesjonalny.
Obejmuje wszystkie kanały komunikacji

  • Facebook

  • Viber

  • Telegram

  • WhatsApp

  • Wiadomość na pocztę

  • VK

  • Integracja z CRM

  • Zamówienie połączenia

  • Zamówienie połączenia na czas

0 zł