
Średni czas skupienia uwagi współczesnego konsumenta to 10 sekund.
Ze względu na wysoki rytm życia i różnorodność ofert reklamowych każde 10 sekund oczekiwania na odpowiedź ze strony firmy zmniejsza prawdopodobieństwo zakupu 20-krotnie.
Ale jak przetworzyć żądanie klienta, jeśli menedżer komunikuje się już z innym klientem? Albo jeszcze bardziej, jak odebrać połączenie poza godzinami pracy?
Najlepszym rozwiązaniem jest IVR: menu głosowe, które pomoże konsumentom uzyskać natychmiastową odpowiedź, połączyć się z odpowiednim specjalistą, a nawet rozwiązać niektóre zapytania bez przedstawicieli firmy. Co to jest IVR? IVR to zestaw opcji głosowych, które pomagają użytkownikowi trafić do odpowiedniego pracownika. Zadaniem IVR jest utrzymywanie całodobowej komunikacji z klientami i zwiększanie ich lojalności wobec Twojej firmy.

Średni czas skupienia uwagi współczesnego konsumenta to 10 sekund.
Ze względu na wysoki rytm życia i różnorodność ofert reklamowych każde 10 sekund oczekiwania na odpowiedź ze strony firmy zmniejsza prawdopodobieństwo zakupu 20-krotnie.
Ale jak przetworzyć żądanie klienta, jeśli menedżer komunikuje się już z innym klientem? Albo jeszcze bardziej, jak odebrać połączenie poza godzinami pracy?
Najlepszym rozwiązaniem jest IVR: menu głosowe, które pomoże konsumentom uzyskać natychmiastową odpowiedź, połączyć się z odpowiednim specjalistą, a nawet rozwiązać niektóre zapytania bez przedstawicieli firmy. Co to jest IVR? IVR to zestaw opcji głosowych, które pomagają użytkownikowi trafić do odpowiedniego pracownika. Zadaniem IVR jest utrzymywanie całodobowej komunikacji z klientami i zwiększanie ich lojalności wobec Twojej firmy.
Co to jest IVR?
IVR to zestaw opcji głosowych, które pomagają użytkownikowi trafić do odpowiedniego pracownika. Zadaniem IVR jest utrzymywanie całodobowej komunikacji z klientami i zwiększanie ich lojalności wobec Twojej firmy.
IVR pomaga przydzielać połączenia do odpowiedzialnych pracowników, doradzać klientom w przypadku popularnych zapytań za pomocą wybierania tonowego lub kierować ich na pocztę głosową.
Podłączając IVR, możesz zaoszczędzić czas obsługi połączeń przychodzących i obniżyć koszty utrzymania linii przychodzącej.
Co to jest IVR?
IVR to zestaw opcji głosowych, które pomagają użytkownikowi trafić do odpowiedniego pracownika. Zadaniem IVR jest utrzymywanie całodobowej komunikacji z klientami i zwiększanie ich lojalności wobec Twojej firmy.
IVR pomaga przydzielać połączenia do odpowiedzialnych pracowników, doradzać klientom w przypadku popularnych zapytań za pomocą wybierania tonowego lub kierować ich na pocztę głosową.
Podłączając IVR, możesz zaoszczędzić czas obsługi połączeń przychodzących i obniżyć koszty utrzymania linii przychodzącej.
Możliwości IVR
Możliwości IVR
IVR to 3 w 1
IVR jest najważniejszym węzłem komunikacyjnym, łączącym wszystkie usługi telefoniczne:
IVR (interaktywna odpowiedź głosowa)
System wiadomości głosowych, który kieruje połączenia przychodzące za pomocą wybierania dotykowego.
Automatyczna sekretarka
Odtwarza wiadomość dźwiękową i nagrywa wiadomość osoby, która dzwoniła. Aktywuje się poza godzinami pracy oraz gdy pracownika nie ma na miejscu.
Automatyczny informator
Odciąża menedżerów, odtwarzając komunikaty dźwiękowe i obsługując rozmowy według ustalonych zasad.
IVR to 3 w 1
IVR jest najważniejszym węzłem komunikacyjnym, łączącym wszystkie usługi telefoniczne:
IVR (interaktywna odpowiedź głosowa)
System wiadomości głosowych, który kieruje połączenia przychodzące za pomocą wybierania dotykowego.
Automatyczna sekretarka
Odtwarza wiadomość dźwiękową i nagrywa wiadomość osoby, która dzwoniła. Aktywuje się poza godzinami pracy oraz gdy pracownika nie ma na miejscu.
Automatyczny informator
Odciąża menedżerów, odtwarzając komunikaty dźwiękowe i obsługując rozmowy według ustalonych zasad.
Jak działa IVR
Jak działa IVR
Korzyści
Korzyści
Uzyskaj wiele wszechstronnych
możliwości rozwoju biznesu
już od 110 zl.
Uzyskaj wiele wszechstronnych możliwości rozwoju biznesu
już od 110 zl.
Komunikacja jest jeszcze bardziej opłacalna dzięki usłudze „Dzwoń z zyskiem”.
Zmniejsz koszty komunikacji nawet o 90% dzięki Virtual PBX firmy Stream Telecom. Nasza centrala analizuje wybrany przez Ciebie numer telefonu i automatycznie wybiera numer, z którego dane połączenie będzie miało minimalny koszt.
Komunikacja pomiędzy pracownikami Twojej firmy, niezależnie od ich lokalizacji, jest bezpłatna.
Sprawdź szczegóły usługi „Tanie rozmowy” u menedżera.
Komunikacja jest jeszcze bardziej opłacalna dzięki usłudze „Dzwoń z zyskiem”.
Zmniejsz koszty komunikacji nawet o 90% dzięki Virtual PBX firmy Stream Telecom. Nasza centrala analizuje wybrany przez Ciebie numer telefonu i automatycznie wybiera numer, z którego dane połączenie będzie miało minimalny koszt.
Komunikacja pomiędzy pracownikami Twojej firmy, niezależnie od ich lokalizacji, jest bezpłatna.
Sprawdź szczegóły usługi „Tanie rozmowy” u menedżera.