Dodaj indywidualność podczas
komunikacji z klientami

Usługa „Powitanie głosowe”

Zapewnij klientom przyjemne emocje już od
pierwszych minut połączenia

оценка эффективности рекламы, анализ рекламы, отслеживание звонков, отслеживание конверсий в google рекламе, конверсия рекламы, методы оценки эффективности рекламы, эффективность рекламы, динамический call tracking, отслеживание рекламы, оценка эффективности рекламной кампании, анализ наружной рекламы, учет конверсий, эффективность рекламной кампании, статический коллтрекинг, динамический коллтрекинг, call трекинг, экономическая эффективность рекламы, сервисы коллтрекинга, эффективность наружной рекламы, calltracking

Dodaj indywidualność podczas
komunikacji z klientami

Usługa „Powitanie głosowe”

оценка эффективности рекламы, анализ рекламы, отслеживание звонков, отслеживание конверсий в google рекламе, конверсия рекламы, методы оценки эффективности рекламы, эффективность рекламы, динамический call tracking, отслеживание рекламы, оценка эффективности рекламной кампании, анализ наружной рекламы, учет конверсий, эффективность рекламной кампании, статический коллтрекинг, динамический коллтрекинг, call трекинг, экономическая эффективность рекламы, сервисы коллтрекинга, эффективность наружной рекламы, calltracking

Zapewnij klientom przyjemne emocje już od pierwszych minut połączenia

Co to jest powitanie głosowe?

Powitanie głosowe to nagrana wcześniej wiadomość głosowa, która jest odtwarzana przez centralę PBX w chmurze po odebraniu połączenia.

Nie dostaniesz drugiej szansy na zrobienie pierwszego wrażenia. Ale możesz zwiększyć szanse na sukces, „witając” klientów profesjonalnym powitaniem głosowym.

Kompetentny tekst, pewny ton głosu, przyjemna barwa profesjonalnego spikera: jeśli chcesz, żeby Twoja firma miała głos, to musi być taki!

Co to jest powitanie głosowe?

Powitanie głosowe to nagrana wcześniej wiadomość głosowa, która jest odtwarzana przez centralę PBX w chmurze po odebraniu połączenia.

Nie dostaniesz drugiej szansy na zrobienie pierwszego wrażenia. Ale możesz zwiększyć szanse na sukces, „witając” klientów profesjonalnym powitaniem głosowym.

Kompetentny tekst, pewny ton głosu, przyjemna barwa profesjonalnego spikera: jeśli chcesz, żeby Twoja firma miała głos, to musi być taki!

Rodzaje powitań głosowych

Powitania dla IVR

Powitania dla autoinformatora

Powitania dla automatycznej sekretarki

Powitaj klienta, który dzwoni i powiedz mu, do jakiej firmy się dodzwonił. Troska w pierwszych minutach przyniesi Ci lojalność i wysoką sprzedaż.

Jak sprawdzić status zamówienia? Jak skontaktować się ze specjalistą? Gdzie posłuchać warunków promocji? Ustaw pozycje menu głosowego i uprzyjemnij nawigację.

Co zrobić, jeśli nie chcesz przegapić zamówienia, ale nie możesz pracować 24 godziny na dobę? Napisz powitanie na automatycznej sekretarce: zrobi to miłe wrażenie na kliencie i zmotywuje go do czekania na telefon.

Przykład:
„Dzień dobry! Dodzwoniłeś się do Stream Telecom.
Życzymy miłego dnia i chętnie odpowiemy na Twoje pytania”

Przykład:
„Jeśli chcesz sprawdzić wysokość bonusów, naciśnij 1, skontaktuj się ze specjalistą – naciśnij 2”.
„Dziękujemy za wybór”

Przykład:
„W tej chwili specjaliści odpoczywają, aby jutro mogli zadowolić Cię wysokiej jakości usługą”. Proszę zostawić prośbę – oddzwonimy”

Rodzaje powitań głosowych

Powitania dla IVR

Powitaj klienta, który dzwoni i powiedz mu, do jakiej firmy się dodzwonił. Troska w pierwszych minutach przyniesi Ci lojalność i wysoką sprzedaż.

Przykład:
„Dzień dobry! Dodzwoniłeś się do Stream Telecom.
Życzymy miłego dnia i chętnie odpowiemy na Twoje pytania”

Powitania dla autoinformatora

Jak sprawdzić status zamówienia? Jak skontaktować się ze specjalistą? Gdzie posłuchać warunków promocji? Ustaw pozycje menu głosowego i uprzyjemnij nawigację.

Przykład:
„Jeśli chcesz sprawdzić wysokość bonusów, naciśnij 1, skontaktuj się ze specjalistą – naciśnij 2”.
„Dziękujemy za wybór”

Powitania dla automatycznej sekretarki

Co zrobić, jeśli nie chcesz przegapić zamówienia, ale nie możesz pracować 24 godziny na dobę? Napisz powitanie na automatycznej sekretarce: zrobi to miłe wrażenie na kliencie i zmotywuje go do czekania na telefon.

Przykład:
„W tej chwili specjaliści odpoczywają, aby jutro mogli zadowolić Cię wysokiej jakości usługą”. Proszę zostawić prośbę – oddzwonimy”

Wrażenie osoby na temat Twojej usługi jest w ⅓ zależne od jakości powitania głosowego.

Ustaw klienta na pozytywne emocje od pierwszych minut rozmowy.

Wrażenie osoby na temat Twojej usługi jest w ⅓ zależne od jakości powitania głosowego.

Ustaw klienta na pozytywne emocje od pierwszych minut rozmowy.

Zalety powitania głosowego

Zdobądź autentyczną sympatię swoich klientów i spraw, by chcieli dzwonić ponownie

Unikalny „ton głosu” (styl marki)

Lojalność od pierwszych minut komunikacji

Komunikacja z firmą 24/7

Personalizacja komunikacji z klientami

Zmniejszenie obciążenia personelu

Poprawa usług

Zalety powitania głosowego

Zdobądź autentyczną sympatię swoich klientów i spraw, by chcieli dzwonić ponownie

Unikalny „ton głosu” (styl marki)

Lojalność od pierwszych minut komunikacji

Komunikacja z firmą 24/7

Personalizacja komunikacji z klientami

Zmniejszenie obciążenia personelu

Poprawa usług

Spikerzy

Zamów powitanie głosowe w języku polskim, ukraińskim, angielskim lub rosyjskim
u najlepszych spikerów w kraju

Spikerzy

Zamów powitanie głosowe w języku polskim, ukraińskim, angielskim lub rosyjskim u najlepszych spikerów w kraju

Akompaniament muzyczny

Jeśli chcesz, możesz uzupełnić tekst przyjemną muzyką w tle.

Wybierz utwór z listy odtwarzania – i spraw, aby rozmowa była jeszcze bardziej wyjątkowa i przyjemna.

Przy przystępnej cenie oferty nawet jednoosobowa firma może stworzyć wrażenie dużej korporacji.

Akompaniament muzyczny

Jeśli chcesz, możesz uzupełnić tekst przyjemną muzyką w tle.

Wybierz utwór z listy odtwarzania – i spraw, aby rozmowa była jeszcze bardziej wyjątkowa i przyjemna.

Przy przystępnej cenie oferty nawet jednoosobowa firma może stworzyć wrażenie dużej korporacji.

6 spikerów

4 języki

Duża lista odtwarzania muzyki w tle

W zależności od rodzaju prowadzonej działalności i osobistych preferencji, klienci mogą wybierać między spikerami kobietami a spikerami mężczyznami.

Ci ostatni świetnie sprawdzą się na przykład dla właścicieli serwisów samochodowych, a kobiecy głos sprawdzi się w salonach kosmetycznych.

6 spikerów

4 języki

Duża lista odtwarzania muzyki w tle

W zależności od rodzaju prowadzonej działalności i osobistych preferencji, klienci mogą wybierać między spikerami kobietami a spikerami mężczyznami.

Ci ostatni świetnie sprawdzą się na przykład dla właścicieli serwisów samochodowych, a kobiecy głos sprawdzi się w salonach kosmetycznych.

Jak zamówić usługę

Krok 1

Wybierz głos spikera

Krok 3

Wypełnij formularz

Krok 2

Wybierz muzykę w tle

Krok 4

Odbierz gotowy plik pocztą

Jak zamówić usługę

Krok 1

Wybierz głos spikera

Krok 2

Wybierz muzykę w tle

Krok 3

Wypełnij formularz

Krok 4

Odbierz gotowy plik pocztą

Koszt

Cena zwykłego powitania głosowego
od 65 zl

Cena powitania głosowego z podkładem muzycznym
od 87 zl

Koszt

Cena zwykłego powitania głosowego
od 65 zl

Cena powitania głosowego z podkładem muzycznym
od 87 zl