Więcej narzędzi do przetwarzania
żądań klientów
Szerokie możliwości sprzedaży i
monitorowania pracy managerów
Poprawa obsługi i
doświadczenia klienta
TELEFON IP + SYSTEM CRM

Łącząc telefonię IP i CRM zyskasz kontrolę nad komunikacją z klientami i na zawsze zapomnisz o niskiej sprzedaży z niejasnych przyczyn, nieefektywnej pracy managerów czy utracie klientów.
Dzięki monitorowaniu efektywności menedżerów poprzez biuro online, właściciel i szef działu sprzedaży nie muszą być cały czas w biurze i sprawdzać jakości pracy pracowników. Prowadzenie tabel jest znacznie uproszczone: aktualne i dokładne dane będą zawsze pod ręką w postaci systemu inteligentnych raportów.
TELEFON IP + SYSTEM CRM

Łącząc telefonię IP i CRM zyskasz kontrolę nad komunikacją z klientami i na zawsze zapomnisz o niskiej sprzedaży z niejasnych przyczyn, nieefektywnej pracy managerów czy utracie klientów.
Dzięki monitorowaniu efektywności menedżerów poprzez biuro online, właściciel i szef działu sprzedaży nie muszą być cały czas w biurze i sprawdzać jakości pracy pracowników. Prowadzenie tabel jest znacznie uproszczone: aktualne i dokładne dane będą zawsze pod ręką w postaci systemu inteligentnych raportów.
Krok 1. Zadzwoń
Dzwonisz lub odbierasz połączenie za pośrednictwem systemu telefonicznego w chmurze
Krok 2. Przekazanie
Dane rozmów (nagranie audio, czas, menedżer, dane klienta) są automatycznie zapisywane w systemie CRM
Krok 3. Zarządzanie
Teraz możliwe jest zarządzanie przepływem klienta przez lejek, oferując właściwe rozwiązanie we właściwym czasie
Krok 1. Zadzwoń
Dzwonisz lub odbierasz połączenie za pośrednictwem systemu telefonicznego w chmurze
Krok 2. Przekazanie
Dane rozmów (nagranie audio, czas, menedżer, dane klienta) są automatycznie zapisywane w systemie CRM
Krok 3. Zarządzanie
Teraz możliwe jest zarządzanie przepływem klienta przez lejek, oferując właściwe rozwiązanie we właściwym czasie
CO TO JEST?
Co to jest StreamCRM?
Co to jest StreamCRM?

System CRM to program do optymalizacji procesów biznesowych i zarządzania relacjami z klientami. Oprócz jednej bazy klientów, która jest zawsze aktualna i dostępna dla każdego managera, system CRM umożliwia przechowywanie pełnej historii komunikacji z klientami, zwiększanie sprzedaży, instalowanie systemu filtrów, zarządzanie przepływem klientów przez lejek, pobieranie planów, strategie formularzy i wiele więcej.
Zadaniem systemu CRM jest scalanie pracy działów i jednoczesne działanie na poziomie marketingu, sprzedaży i serwisu. Może zapewnić firmie stały dopływ leadów (zgłoszeń), pomóc w zwiększeniu sprzedaży i kreowaniu pozytywnego doświadczenia klienta.
Teraz, gdy już wiesz, czym system CRM nie w języku Wikipedii, ale w języku biznesu, czas porozmawiać o jego nieograniczonych możliwościach.
MOŻLIWOŚCI
Funkcje StreamCRM
Funkcje StreamCRM
1. JEDNA BAZA KLIENTÓW
Do przetwarzania bazy klientów program jest po prostu niezastąpiony. W przeciwieństwie do tabel Excela, w których łatwo można się pomylić i przypadkowo usunąć kontakt, system CRM śledzi pojedynczą bazę klientów, historię połączeń i transakcje.
Za pomocą systemu CRM możesz dodawać do karty klienta, przeglądać ilość kontaktów, odsłuchiwać nagrania rozmów, wyszukiwać zainteresowania i przeprowadzać klienta przez lejek do realnej sprzedaży.


2. ZARZĄDZANIE TRANSAKCJAMI + LEJEK SPRZEDAŻOWY
Otrzymujesz pełny wgląd w każdą transakcję, w tym historię, aktualny status i przewidywane kroki.
Dzięki prostemu interfejsowi możesz łatwo skonfigurować i śledzić każdy etap lejka sprzedaży.
Aktywna kontrola i zarządzanie pozwolą Ci osiągnąć więcej udanych transakcji.
2. ZARZĄDZANIE TRANSAKCJAMI + LEJEK SPRZEDAŻOWY
Otrzymujesz pełny wgląd w każdą transakcję, w tym historię, aktualny status i przewidywane kroki.
Dzięki prostemu interfejsowi możesz łatwo skonfigurować i śledzić każdy etap lejka sprzedaży.
Aktywna kontrola i zarządzanie pozwolą Ci osiągnąć więcej udanych transakcji.

3. OSOBISTA SEKRETARKA KIEROWNIKA
System codziennie generuje listę zadań zgodnie z ruchem klientów przez lejek sprzedażowy.
Menedżerowie nie będą już zapominać o ważnych telefonach czy wysyłaniu ofert handlowych, ponieważ system przypomni im o każdym zadaniu na czas.
Teraz żadna ważna transakcja nie zostanie pominięta.


4. INTEGRACJA Z IP TELEFONIĄ
Praca z CRM trwa nawet wtedy, gdy odpoczywasz.
Nawet jeśli klient dzwonił poza godzinami pracy i dostał się na automatyczną sekretarkę, jego dane zostaną automatycznie zapisane w systemie CRM i zostanie utworzona dla niego karta klienta.
Dzięki temu zawsze masz pewność, że leady się nie zgubią i będziesz mógł obsłużyć zgłoszenie klienta w godzinach pracy.
4. INTEGRACJA Z IP TELEFONIĄ
Praca z CRM trwa nawet wtedy, gdy odpoczywasz.
Nawet jeśli klient dzwonił poza godzinami pracy i dostał się na automatyczną sekretarkę, jego dane zostaną automatycznie zapisane w systemie CRM i zostanie utworzona dla niego karta klienta.
Dzięki temu zawsze masz pewność, że leady się nie zgubią i będziesz mógł obsłużyć zgłoszenie klienta w godzinach pracy.

5. ZAPISANA HISTORIA KOMUNIKACJI
W każdej chwili możesz sprawdzić pracę kierownika działu sprzedaży, po prostu odsłuchując nagranie audio rozmowy z klientem.
Ponadto CRM pozwala śledzić miejsce klienta w lejku i planować działania marketingowe. Na przykład możesz uchwycić zainteresowania klienta, a następnie poinformować go o promocjach, ofertach specjalnych i subskrypcjach.
Co więcej: w trakcie rozmowy na ekranie menedżera pojawi się karta klienta z informacjami o nim.


6. ŁATWA KOMUNIKACJA
Łącząc telefonię IP i CRM, możesz nie tylko obniżyć koszty połączeń, ale także uprościć cały proces, ponieważ menedżer będzie mógł wysyłać SMS-y i dzwonić jednym kliknięciem.
Dodatkowo system CRM przywiązuje klienta do jednego menedżera. Pozwala to na personalizację komunikacji z klientem i zapewnienie mu wysokiej jakości usług.
6. ŁATWA KOMUNIKACJA
Łącząc telefonię IP i CRM, możesz nie tylko obniżyć koszty połączeń, ale także uprościć cały proces, ponieważ menedżer będzie mógł wysyłać SMS-y i dzwonić jednym kliknięciem.
Dodatkowo system CRM przywiązuje klienta do jednego menedżera. Pozwala to na personalizację komunikacji z klientem i zapewnienie mu wysokiej jakości usług.

7. OPTYMALIZACJA PROCESÓW
Oprócz tego, że system sam tworzy karty klienta i rejestruje rozmowy, możesz wykorzystać inne możliwości optymalizacji procesów.
Na przykład włączając funkcję „automatyczne połączenie” w CRM, możesz delegować połączenia do robota, a odpowiedzi pozostawione przez klientów, którzy kliknęli w jeden z oferowanych przycisków, będą rejestrowane w CRM.
Menedżerowie mogą również planować swoją pracę w systemie, a system przypomnień nie pozwoli im zapomnieć o rozmowie.


8. KONTROLA PRACY MENEDŻERÓW
Wypełnianie raportów nie jest już konieczne: sam system zaoferuje Ci ponad 100 rodzajów raportów do analizy pracy pracowników, przyczyn odmów, segmentów klientów itp.
Na przykład włączając funkcję „automatyczne połączenie” w CRM, możesz delegować połączenia do robota, a odpowiedzi pozostawione przez klientów, którzy kliknęli w jeden z oferowanych przycisków, będą rejestrowane w CRM.
Zarządzaj przechowywaniem informacji, konfigurując prawa dostępu dla każdego pracownika firmy.
8. KONTROLA PRACY MENEDŻERÓW
Wypełnianie raportów nie jest już konieczne: sam system zaoferuje Ci ponad 100 rodzajów raportów do analizy pracy pracowników, przyczyn odmów, segmentów klientów itp.
Na przykład włączając funkcję „automatyczne połączenie” w CRM, możesz delegować połączenia do robota, a odpowiedzi pozostawione przez klientów, którzy kliknęli w jeden z oferowanych przycisków, będą rejestrowane w CRM.
Zarządzaj przechowywaniem informacji, konfigurując prawa dostępu dla każdego pracownika firmy.

9. DOSTĘPNOŚĆ
Ponieważ system działa w Chmurze, możesz zarządzać jego pracą z dowolnego miejsca na świecie: przeglądać statystyki, karty klientów, wykonywać połączenia itp.
Ani Ty, ani Twoi przełożeni nie jesteście przywiązani do miejsca pracy: mogą wykazać się wysoką jakością wykonywania pracy z domu, a nawet w podróży, z telefonu komórkowego.

StreamCRM to progresywne rozwiązanie do automatyzacji działań marketingowych, obsługi i sprzedaży.
StreamCRM to progresywne rozwiązanie do automatyzacji działań marketingowych, obsługi i sprzedaży.
FUNKCJONALNOŚĆ
Funkcje StreamCRM
Funkcje StreamCRM
DLA TWOJEJ WYGODY NAGRALIŚMY PRZEGLĄD StreamCRM
KOSZT
Koszt
Pakiet taryfowy
- Pakiet taryfowy
- Koszt 1 licencji
- Promocja
- Usługi w pakiecie
- Transakcje
- Zadania
- Przypomnienia
- Konstruktor lejków sprzedażowych
- Analityka sprzedaży
- Wyzwalacze
- Zbiorcze akcje na danych
- Otwarcie karty klienta w przypadku połączenia przychodzącego
- Połączenie jednym kliknięciem
(Click2Call) - Powiadomienia na pulpicie
- Integracja z telefonią IP
- Raporty
- Plany ról i zarządzanie prawami dostępu
- Niestandardowe pola w kartach i umowachCustom fields in cards and deals
- Integracja z zewnętrznymi źródłami danych, formularzami stron internetowych, systemami billingowymi itp.
- Przesyłanie dokumentów
StreamCRM
- 65 PLN/miesiąc
- zanim 31.12.2023 - 22 PLN / licencja
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
Koszt
Pakiet taryfowy
- Pakiet taryfowy
- Koszt 1 licencji
- Promocja
- Usługi w pakiecie
- Transakcje
- Zadania
- Przypomnienia
- Konstruktor lejków sprzedażowych
- Analityka sprzedaży
- Wyzwalacze
- Zbiorcze akcje na danych
- Otwarcie karty klienta w przypadku połączenia przychodzącego
- Połączenie jednym kliknięciem
(Click2Call) - Powiadomienia na pulpicie
- Integracja z telefonią IP
- Raporty
- Plany ról i zarządzanie prawami dostępu
- Niestandardowe pola w kartach i umowachCustom fields in cards and deals
- Integracja z zewnętrznymi źródłami danych, formularzami stron internetowych, systemami billingowymi itp.
- Przesyłanie dokumentów
StreamCRM
- 65 PLN/miesiąc
- zanim 31.12.2023 - 22 PLN / licencja
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
- Tak
POŁĄCZENIE
Podłączenie StreamCRM jest łatwe
Podłączenie StreamCRM jest łatwe