Usługa automatycznego
wybierania numeru

Spędzasz dużo czasu dzwoniąc do bazy klientów w
sprawie kilku sprzedaży o niskiej konwersji?
Skorzystaj z automatycznego wybierania numeru
i uzyskaj gorące leady bez aktywnego udziału
menedżerów.

Usługa automatycznego wybierania numeru

Spędzasz dużo czasu dzwoniąc do bazy klientów w sprawie kilku sprzedaży o niskiej konwersji?
Skorzystaj z automatycznego wybierania numeru i uzyskaj gorące leady bez aktywnego udziału menedżerów.

Co to jest automatyczne wybieranie?

Duża część obciążenia Twoich pracowników przypada na dzwonienie do dużej bazy klientów – zbieranie opinii, zimne wyprzedaże, powiadomienia o promocjach itp.

Automatyczne wybieranie numeru od Stream Telecom automatyzuje te procesy. Tworzysz kampanię, tworzysz bazę klientów — a program automatycznie dzwoni do klientów o określonej godzinie z udziałem lub bez udziału menedżerów.

W pierwszym przypadku menedżer widzi kartę klienta w systemie CRM i działa zgodnie z poleceniem skryptu, w drugim przypadku robot wykonuje połączenia, a dane są rejestrowane w systemie CRM samodzielnie.

Automatyczne wybieranie numeru to ulubione narzędzie menedżerów, którzy mogą planować, monitorować i oceniać pracę pracowników w czasie rzeczywistym, uzyskując więcej wyników dzwoniąc do większej liczby klientów.

Co to jest automatyczne wybieranie?

Duża część obciążenia Twoich pracowników przypada na dzwonienie do dużej bazy klientów – zbieranie opinii, zimne wyprzedaże, powiadomienia o promocjach itp.

Automatyczne wybieranie numeru od Stream Telecom automatyzuje te procesy. Tworzysz kampanię, tworzysz bazę klientów — a program automatycznie dzwoni do klientów o określonej godzinie z udziałem lub bez udziału menedżerów.

W pierwszym przypadku menedżer widzi kartę klienta w systemie CRM i działa zgodnie z poleceniem skryptu, w drugim przypadku robot wykonuje połączenia, a dane są rejestrowane w systemie CRM samodzielnie.

Automatyczne wybieranie numeru to ulubione narzędzie menedżerów, którzy mogą planować, monitorować i oceniać pracę pracowników w czasie rzeczywistym, uzyskując więcej wyników dzwoniąc do większej liczby klientów.

Możliwości automatycznego wybierania numeru

Rozbudowana funkcjonalność systemu automatycznego wybierania numerów Stream Telecom
oraz jego wygodna integracja z systemem CRM oszczędza czas, pieniądze menedżerów i
zwiększają produktywność firmy

Komunikacja

Telefonia IP zapewnia wysoką jakość komunikacji

System CRM

Dane połączeń są automatycznie wyświetlane w systemie CRM

Raporty

System raportowania pozwala śledzić wyniki i je poprawiać

Teraz wyobraź sobie, że możesz jeszcze bardziej ograniczyć wpływ czynnika ludzkiego
na proces call-to-call i zautomatyzować rutynowe rozmowy:

Bez marnowania czasu na wybieranie numeru

Nie czekając na odpowiedź

Brak przerwy między rozmowami

I to nawet bez udziału kierownika

Bez tysiąca odpowiedzi „nie”

Możliwości automatycznego wybierania numeru

Rozbudowana funkcjonalność systemu automatycznego wybierania numerów Stream Telecom
oraz jego wygodna integracja z systemem CRM oszczędza czas, pieniądze menedżerów i
zwiększają produktywność firmy

Komunikacja

Telefonia IP zapewnia wysoką jakość komunikacji

System CRM

Dane połączeń są automatycznie wyświetlane w systemie CRM

Raporty

System raportowania pozwala śledzić wyniki i je poprawiać

Teraz wyobraź sobie, że możesz jeszcze bardziej ograniczyć wpływ czynnika ludzkiego
na proces call-to-call i zautomatyzować rutynowe rozmowy:

Nie masz jeszcze telefonii IP?

Planujesz przeprowadzić szkolenie, ankietę, a może chcesz wyprzedać towar z magazynu?

Zamów jednorazową usługę automatycznego połączenia od Stream Telecom i zaoszczędź czas na komunikacji z konsumentami.

Stwórz pozytywne doświadczenie klienta od pierwszego dźwięku!

Nie masz jeszcze telefonii IP?

Planujesz przeprowadzić szkolenie, ankietę, a może chcesz wyprzedać towar z magazynu?

Zamów jednorazową usługę automatycznego połączenia od Stream Telecom i zaoszczędź czas na komunikacji z konsumentami.

Stwórz pozytywne doświadczenie klienta od pierwszego dźwięku!

Połączenia z udziałem menedżera

Połączenia bez udziału menedżera

– Podgląd karty klienta z pełnymi informacjami o nim.

– Nie trzeba wybierać numeru i czekać na połączenie.

– Praca z dużą bazą klientów.

– Integracja danych z CRM.

– Gotowy algorytm wywołania: zbieranie informacji zwrotnych, powiadamianie i informowanie.

– Automatyczne dzwonienie do klientów bez udziału menedżera.

– Możliwość dodania opcji odpowiedzi.

– Planowanie następnego połączenia w przypadku nieodebranego połączenia.

– Integracja danych z CRM.

Połączenia z udziałem menedżera

– Podgląd karty klienta z pełnymi informacjami o nim.

– Nie trzeba wybierać numeru i czekać na połączenie.

– Praca z dużą bazą klientów.

– Integracja danych z CRM.

Połączenia bez udziału menedżera

– Gotowy algorytm wywołania: zbieranie informacji zwrotnych, powiadamianie i informowanie.

– Automatyczne dzwonienie do klientów bez udziału menedżera.

– Możliwość dodania opcji odpowiedzi.

– Planowanie następnego połączenia w przypadku nieodebranego połączenia.

– Integracja danych z CRM.

Do jakich zadań nadaje się automatyczne połączenie?

Zadanie

Dostępność

Automatyczne powiadamianie o wydarzeniach

Przeprowadzanie ankiet

Przetwarzanie dużej bazy klientów

Powtórna sprzedaż

Zbieranie opinii

Cold calling

Automatyczne dzwonienie do dłużników

Promocje

Wywoływanie przez skrypty z wieloma możliwymi odpowiedziami

Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych

Dzwonienie do niewielkiej liczby klientów VIP z wysokim rachunkiem

Do jakich zadań nadaje się automatyczne połączenie?

Korzyści

Dla pracowników

Dla menedżerów

Dla klientów

– Czas rozmów jest skrócony, baza danych przetwarzana jest szybciej.

– Informowanie i ankiety można przekazać robotowi.

– Nie ma potrzeby skupiania się na tożsamości klienta (karta klienta wyskakuje automatycznie).

– W przypadku nieodebranych połączeń system nie łączy się z menedżerem i planuje ponowne połączenie.

– Możesz uruchomić kilka kampanii automatycznego wybierania numeru jednocześnie i skutecznie sprzedawać klientom.

– Możesz szybko przetworzyć dużą bazę danych i zwiększyć zyski nawet bez zmiany konwersji.

– Testy marketingowe są bardziej efektywne dzięki szybkiej informacji zwrotnej od klientów.

– Program pozwala na bieżąco monitorować ilość prowadzonych rozmów, plany rozmów, ich efektywność, przyczyny odmów, status każdego klienta itp.

– Obciążenie pracą menedżerów można zaplanować z wyprzedzeniem, konfigurując kilka automatycznych kampanii oddzwaniania.

– Zbieranie opinii i informowanie o promocjach poprawia doświadczenia klientów.

– Automatyczne dzwonienie pomaga konsumentowi na bieżąco otrzymywać aktualne informacje o nowościach i ofertach, a także otrzymywać potrzebne towary lub usługi w korzystnej cenie.

Korzyści

Dla pracowników

– Czas rozmów jest skrócony, baza danych przetwarzana jest szybciej.

– Informowanie i ankiety można przekazać robotowi.

– Nie ma potrzeby skupiania się na tożsamości klienta (karta klienta wyskakuje automatycznie).

– W przypadku nieodebranych połączeń system nie łączy się z menedżerem i planuje ponowne połączenie.

– Możesz uruchomić kilka kampanii automatycznego wybierania numeru jednocześnie i skutecznie sprzedawać klientom.

Dla menedżerów

– Możesz szybko przetworzyć dużą bazę danych i zwiększyć zyski nawet bez zmiany konwersji.

– Testy marketingowe są bardziej efektywne dzięki szybkiej informacji zwrotnej od klientów.

– Program pozwala na bieżąco monitorować ilość prowadzonych rozmów, plany rozmów, ich efektywność, przyczyny odmów, status każdego klienta itp.

– Obciążenie pracą menedżerów można zaplanować z wyprzedzeniem, konfigurując kilka automatycznych kampanii oddzwaniania.

Dla klientów

– Zbieranie opinii i informowanie o promocjach poprawia doświadczenia klientów.

– Automatyczne dzwonienie pomaga konsumentowi na bieżąco otrzymywać aktualne informacje o nowościach i ofertach, a także otrzymywać potrzebne towary lub usługi w korzystnej cenie.

Tryb automatycznego dzwonienia

PRACOWNIK → KLIENT

Gdy pracownik odbierze telefon, system dzwoni do klienta.

KLIENT → PRACOWNIK

Gdy klient odbierze telefon, system wybiera dostępnego pracownika.

PRACOWNIK → KLIENT

Kiedy klient dzwoni, system wybiera wolnego pracownika.

ZBIERANIE INFORMACJI ZWROTNYCH

Вопросы клиенту с возможными вариантами ответов.

POWIADOMIENIE

Zawiadomienie o zmianie adresu, telefonu służbowego, ceny itp.

INFORMACJE

Powiadomienia o aktualnych promocjach, gorących ofertach, wyprzedażach.

Tryb automatycznego dzwonienia

PRACOWNIK → KLIENT

Gdy pracownik odbierze telefon, system dzwoni do klienta.

KLIENT → PRACOWNIK

Gdy klient odbierze telefon, system wybiera dostępnego pracownika.

PRACOWNIK → KLIENT

Kiedy klient dzwoni, system wybiera wolnego pracownika.

ZBIERANIE INFORMACJI ZWROTNYCH

Pytania do klienta z możliwymi odpowiedziami.

POWIADOMIENIE

Zawiadomienie o zmianie adresu, telefonu służbowego, ceny itp.

INFORMACJE

Powiadomienia o aktualnych promocjach, gorących ofertach, wyprzedażach.

Zamów połączenie z konsultantem i pomnóż swoje
wyniki optymalizując proces automatycznego połączenia
menedżera

Zamów połączenie z konsultantem i pomnóż swoje wyniki optymalizując proces automatycznego połączenia menedżera