Wirtualna Centrala telefoniczna

Wirtualna Centrala telefoniczna to usługa do odbierania i wykonywania połączeń, monitorowania pracowników i zwiększania zysków. Nagrywaj rozmowy, odtwarzaj powitanie głosowe, rozdzielaj rozmowy pomiędzy menedżerami, prowadź statystyki i analizę ich pracy. Teraz żadne połączenie nie zostanie pominięte.

Виртуальная АТС Cellfone

Wirtualna Centrala telefoniczna

Wirtualna Centrala telefoniczna to usługa do odbierania i wykonywania połączeń, monitorowania pracowników i zwiększania zysków. Nagrywaj rozmowy, odtwarzaj powitanie głosowe, rozdzielaj rozmowy pomiędzy menedżerami, prowadź statystyki i analizę ich pracy. Teraz żadne połączenie nie zostanie pominięte.

Wirtualna Centrala telefoniczna

Wirtualna Centrala telefoniczna to usługa do odbierania i wykonywania połączeń, monitorowania pracowników i zwiększania zysków. Nagrywaj rozmowy, odtwarzaj powitanie głosowe, rozdzielaj rozmowy pomiędzy menedżerami, prowadź statystyki i analizę ich pracy. Teraz żadne połączenie nie zostanie pominięte.

DLACZEGO?

Jakie są korzyści z Wirtualna Centrala telefoniczna dla biznesu?

Jakie są korzyści z Wirtualna Centrala telefoniczna dla biznesu?

  • Jeden numer obsługuje jednocześnie kilka połączeń
  • Powiadamia o nieodebranych połączeniach
  • Połączenia przychodzące rozdzielane są pomiędzy pracowników według ustalonych zasad
  • Dane połączeń są przechowywane na koncie osobistym, gdzie można wygodnie i szybko kontrolować firmę
  • Automatyzuje pracę firmy poprzez integrację z systemami CRM
  • Automatycznie wita klienta przed rozmową z kierownikiem
  • Jeden numer obsługuje jednocześnie kilka połączeń
  • Powiadamia o nieodebranych połączeniach
  • Połączenia przychodzące rozdzielane są pomiędzy pracowników według ustalonych zasad
  • Dane połączeń są przechowywane na koncie osobistym, gdzie można wygodnie i szybko kontrolować firmę
  • Automatyzuje pracę firmy poprzez integrację z systemami CRM
  • Automatycznie wita klienta przed rozmową z kierownikiem

MOŻLIWOŚCI

Możliwości Wirtualna Centrala telefoniczna

Możliwości Wirtualna Centrala telefoniczna

Scenariusze połączeń

Skonfiguruj przepływ połączeń, aby szybko odbierać połączenia przychodzące

Pracownicy mobilni

Przekierowuj połączenia na telefony komórkowe menedżerów

Numer wielokanałowy

Odbieraj wszystkie połączenia przychodzące od klientów na jeden numer

System sterowania

Śledź dane połączeń na swoim koncie osobistym

Powitanie głosowe

Zastąp nudne sygnały dźwiękowe powitaniem graficznym

Faks

Odbieraj faksy na swój adres e-mail

Analityka danych

Twórz raporty w systemie CRM i wydajniej planuj pracę pracowników

Nagrywaj rozmowy

Umiejętność wysłuchania rozmowy z klientem i udoskonalenia usługi lub produktu

Kontrola pracy

Ocena wykonanych połączeń i ich jakości, czasu obsługi każdego połączenia, wydajności w ciągu dnia pracy

Dodatkowe korzyści

Elastyczność

Podłącz dowolną liczbę nowych numerów i abonentów wewnętrznych do swojego konta osobistego.

Przemyślany interfejs

Intuicyjne konto osobiste. Nie trzeba szkolić pracowników, jak z niego korzystać.

Regularne ulepszenia

Wirtualna Centrala telefoniczna idzie z duchem czasu. Stale dodawane są nowe funkcjonalności.

Szybki start

Zakup sprzętu nie wiąże się z dużymi kosztami, wystarczy miesięczna opłata za niestandardowy plan.

Wygodne połączenie

Połącz się z Wirtualna Centrala telefoniczna przez bezpieczny kanał.

Stare numery

Możesz nadal używać swoich ulubionych numerów firmowych, tylko teraz w formacie SIP.

Przeprowadzka bez problemów

Brak powiązania z lokalizacją Twojego biura. Dzięki Wirtualna Centrala telefoniczna możesz pracować w dowolnym miejscu na świecie.

Integracja z CRM

Ponad 50 gotowych integracji z topowymi systemami CRM.

INTEGRACJA

Integracja z systemami CRM

Integracja z systemami CRM

Możesz wykonywać i odbierać połączenia za pomocą:

Telefonu SIP

Łączy się przez Internet przewodowy. Nie wymaga połączenia z komputerem.

Telefonu komórkowego

Jest podłączony za pomocą karty SIM FMC lub telefonu programowego.

Zestawu słuchawkowego + komputera

Łączy się z komputerem. Lepiej jest używać zestawu słuchawkowego z tłumieniem hałasu.

Możesz wykonywać i odbierać połączenia za pomocą:

Telefonu SIP

Łączy się przez Internet przewodowy. Nie wymaga połączenia z komputerem.

Telefonu komórkowego

Jest podłączony za pomocą karty SIM FMC lub telefonu programowego.

Zestawu słuchawkowego + komputera

Łączy się z komputerem. Lepiej jest używać zestawu słuchawkowego z tłumieniem hałasu.

APLIKACJA

Aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna

Korzystaj ze wszystkich możliwości Wirtualna Centrala telefoniczna w swoim urządzeniu mobilnym. Słuchaj nagrań rozmów, przeglądaj statystyki i wprowadzaj niezbędne zmiany będąc poza biurem.

JAK DZIAŁA

Schemat obsługi połączeń w Wirtualna Centrala telefoniczna

Schemat obsługi połączeń w Wirtualna Centrala telefoniczna

Klienci wybierają Twój wielokanałowy numer → połączenie trafia do Wirtualna Centrala telefoniczna Stream Telecom → przetwarzane według określonych algorytmów → przekierowane do żądanego działu lub pracownika

KOSZT

Koszt

Start

55zł / miesiąc

Business

110zł / miesiąc

Pro

220zł / miesiąc

Koszt

Start

55zł / miesiąc

Business

110zł / miesiąc

Pro

220zł / miesiąc

PODŁĄCZENIE

Podłączenie Wirtualna Centrala telefoniczna jest łatwe

Podłączenie Wirtualna Centrala telefoniczna jest łatwe

Zostaw zgłoszenie na
stronie lub zadzwoń do nas

Dobieramy optymalną taryfę i wyposażenie

Eksperci techniczni włączają Wirtualna Centrala telefoniczna

Dział kontroli jakości szkoli Twoich pracowników

Zostaw zgłoszenie na
stronie lub zadzwoń do nas

Eksperci techniczni włączają Wirtualna Centrala telefoniczna

Dobieramy optymalną taryfę i wyposażenie

Dział kontroli jakości szkoli Twoich pracowników

Wyślij zgłoszenie i porozmawiaj z konsultantem

To nic nie kosztuje i nie zobowiązuje

Możesz mieć te pytania

Możesz mieć te pytania

Tak, w ten sposób Cloud PBX łączy oddziały, biura i zdalnych pracowników w jedną sieć korporacyjną ze wspólnymi numerami zewnętrznymi i numeracją wewnętrzną. Połączenia między pracownikami są bezpłatne.

Tak, do skonfigurowania Wirtualna Centrala telefoniczna nie są wymagane żadne specjalne umiejętności. Przygotowaliśmy instrukcje, które pomogą Ci zrozumieć, jak założyć konto osobiste. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, nasz zespół pomocy technicznej chętnie Ci pomoże.

Tak, w Wirtualna Centrala telefoniczna możesz pracować z numerami dowolnego operatora.

Podłączenie i konfiguracja trwa średnio od 30 minut.

Aby uzyskać dobre połączenie telefonii IP, sygnał internetowy musi mieć co najmniej 128 Kbit/s na aktywne połączenie.

Tak, możesz wypożyczyć numer z dowolnego kraju.