Wirtualna Centrala telefoniczna
Wirtualna Centrala telefoniczna to usługa do odbierania i wykonywania połączeń, monitorowania pracowników i zwiększania zysków. Nagrywaj rozmowy, odtwarzaj powitanie głosowe, rozdzielaj rozmowy pomiędzy menedżerami, prowadź statystyki i analizę ich pracy. Teraz żadne połączenie nie zostanie pominięte.
Wirtualna Centrala telefoniczna
Wirtualna Centrala telefoniczna to usługa do odbierania i wykonywania połączeń, monitorowania pracowników i zwiększania zysków. Nagrywaj rozmowy, odtwarzaj powitanie głosowe, rozdzielaj rozmowy pomiędzy menedżerami, prowadź statystyki i analizę ich pracy. Teraz żadne połączenie nie zostanie pominięte.
Wirtualna Centrala telefoniczna
Wirtualna Centrala telefoniczna to usługa do odbierania i wykonywania połączeń, monitorowania pracowników i zwiększania zysków. Nagrywaj rozmowy, odtwarzaj powitanie głosowe, rozdzielaj rozmowy pomiędzy menedżerami, prowadź statystyki i analizę ich pracy. Teraz żadne połączenie nie zostanie pominięte.
DLACZEGO?
Jakie są korzyści z Wirtualna Centrala telefoniczna dla biznesu?
Jakie są korzyści z Wirtualna Centrala telefoniczna dla biznesu?
- Jeden numer obsługuje jednocześnie kilka połączeń
- Powiadamia o nieodebranych połączeniach
- Połączenia przychodzące rozdzielane są pomiędzy pracowników według ustalonych zasad
- Dane połączeń są przechowywane na koncie osobistym, gdzie można wygodnie i szybko kontrolować firmę
- Automatyzuje pracę firmy poprzez integrację z systemami CRM
- Automatycznie wita klienta przed rozmową z kierownikiem


- Jeden numer obsługuje jednocześnie kilka połączeń
- Powiadamia o nieodebranych połączeniach
- Połączenia przychodzące rozdzielane są pomiędzy pracowników według ustalonych zasad
- Dane połączeń są przechowywane na koncie osobistym, gdzie można wygodnie i szybko kontrolować firmę
- Automatyzuje pracę firmy poprzez integrację z systemami CRM
- Automatycznie wita klienta przed rozmową z kierownikiem
MOŻLIWOŚCI
Możliwości Wirtualna Centrala telefoniczna
Możliwości Wirtualna Centrala telefoniczna
Dodatkowe korzyści
INTEGRACJA
Integracja z systemami CRM
Integracja z systemami CRM
APLIKACJA
Aplikacja mobilna
Aplikacja mobilna
Korzystaj ze wszystkich możliwości Wirtualna Centrala telefoniczna w swoim urządzeniu mobilnym. Słuchaj nagrań rozmów, przeglądaj statystyki i wprowadzaj niezbędne zmiany będąc poza biurem.


JAK DZIAŁA
Schemat obsługi połączeń w Wirtualna Centrala telefoniczna
Schemat obsługi połączeń w Wirtualna Centrala telefoniczna
Klienci wybierają Twój wielokanałowy numer → połączenie trafia do Wirtualna Centrala telefoniczna Stream Telecom → przetwarzane według określonych algorytmów → przekierowane do żądanego działu lub pracownika
PODŁĄCZENIE
Podłączenie Wirtualna Centrala telefoniczna jest łatwe
Podłączenie Wirtualna Centrala telefoniczna jest łatwe
Możesz mieć te pytania
Możesz mieć te pytania